Magazinul meu online!

Hello!

De luni de zile lucrez la acest proiect si in sfarsit a venit momentul sa vi-l arat si voua! A fost o munca grea si anevoioasa deoarece am facut totul singura, insa sper sa va placa rezultatul!

Va prezint magazinul online Cosmetics Boutique!



♥ Inca lucrez la el si imi cer scuze pentru eventualele lipse de produse si descrieri pentru ele si pentru faptul ca unele categorii nu sunt inca complet aranjate. Am sa incerc sa adaug produse noi si atragatoare in fiecare saptamana pana la finalizarea totala a site-ului.

♥ Am incercat sa aduc preturile cele mai mici din online la produsele Avon si sa adopt o alta strategie. Produsele de pe site nu isi vor schimba pretul in fiecare campanie, ci vor ramane la acelasi pret pana la lichidarea stocurilor. Incerc sa le aduc pe cele la oferta - deci, la preturi cat se poate de mici. 

♥ In afara de produse Avon, pe site mai puteti gasi si alte firme atragatoare, insa am sa va las pe voi sa le descoperiti! :)

♥ Vreau sa a mai spun ca aceasta este mica mea afacere si nu se vrea a fi un site de mare calibru, cel putin nu deocamdata. 

In concluzie, sper sa va placa noul meu magazin online si va astept cu sugestii, propuneri si pareri! :)




Pupici,

Share:

0 comentarii