Propunerea saptamanii: Paris, mon amour! (RO only)

Hello!

Cine nu-si doreste sa viziteze Parisul? Eu am o lista cu toate capitalele din Europa pe care doresc sa le vizitez (si nu numai), iar acest oras este cu siguranta printre ele! V-am mai povestit eu despre pasiunea mea pentru calatorii, dar asta este cu totul alta poveste. Astazi vreau sa va invit la un nou concurs organizat de catre cei de la InZonaTA




"De Valentine’s DayInZonaTa te trimite alaturi de persoana iubita in cel mai romantic oras din lume! Priviti un spectacol deosebit de lumini la Tour Eiffel, faceti o incursiune in trecutul grandios al regilor francezi la Muzeul Luvru, va plimbati pe Champs Elysees sau savurati un cappuccino la o cafenea situata pe strazile pline de istorie ale Parisului."

Pentru a castiga premiul, trebuie sa intrati AICI, sa completati formularul (in cazul in care nu aveti inca un cont) si sa apasati butonul PARTICIP! As simple as that!
Deadline: 20 ianuarie.



Good luck! Sa ma anuntati daca ati castigat!



Kisses,

Share:

0 comentarii