NOTD: Green With Envy

Hello!

A trecut din nou ceva timp de cand nu am mai postat un NOTD, insa vina este doar a mea, pentru ca am fost lenesa si nu mi-am facut nimic deosebit pe unghii. De obicei am aplicat o singura culoare pe ele si cam asta a fost tot. Nici acest model nu este rocket science, insa mi-a placut combinatia + ca mereu mi-au placut modelele "animal print" pe unghiute.

It's been a while since I posted a NOTD, but that's also because I didn't do anything special and I was really boring regarding my nails all this time. I used to apply a single color and that was kind of it... Today's model isn't that special eihter, but I love the combination & I also love "animal print" patterns on the nails...so it's a perfect match for me!


Sper sa va placa si sa-l incercati pe toate combinatiile de culori posibile!:)
Hope you will like it and you will try it yourselves in the color combinations that your heart desires!







Produse folosite / Products used:
- Oriflame Crystal Base & Top Coat;
- Orly "Birds of a Feather" Collection - Lucky Duck;
- Avon Nailwear Pro - Green With Envy.


Kisses,

Share:

0 comentarii