Guest post: Vichy foundation reviews (RO only)

Hello!

Au trecut aproximativ doua sapamani de cand s-a incheiat concursul Vichy si iata ca fericitele castigatoare au revenit cu parerea lor sincera despre foundurile de ten primite.

Sa incepem cu Andreea Ristea:

Vichy Aerateint Pure - fond de ten fluid
Cand m-am inscris la concursul Vichy pentru a castiga fondul de ten Aera Teint Pure, fluid (pentru ten normal-mixt), am afirmat ca pana acum n-am avut norocul sa gasesc un fond de ten potrivit pentru mine. Nici unul nu-mi acoperea micile imperfectiuni ale tenului, nu rezista suficient sau pur si simplu imi faceau tenul foarte uleios (desi le alegeam doar pe acelea “potrivite” tipului meu de ten si care promiteau sa-l matifieze).
Am castigat concursul si ma bucur din tot sufletul! Nu neaparat pentru c-am castigat ceva, ci pentru ca asa am avut ocazia sa ma intalnesc cu fondul de ten Aera Teint Pure fluid. Intre noi doi a fost dragoste la prima utilizare. :) Presimt ca relatia noastra va fi una de lunga durata. Il ador!

Cateva cuvinte despre acest produs:
  • Hipoalergenic;
  • Non comedogen;
  • SPF 20;
  • Fara parabeni.

Parerea mea:

Aspecte pro:
  • Are un grad de acoperire mediu;
  • Finisajul este unul natural (am primit multe complimente ca tenul imi arata minunat, foarte proaspat si nimeni nu ma credea ca am folosit fond de ten; evident, l-am recomandat multor prietene);
  • Rezistenta este una excelenta! Asa cum promite, rezista 12 ore, fara probleme;
  • Este prevazut cu pompita, ceea ce mie mi se pare esential la un fond de ten;
  • Recipientul imi place foarte mult, mi se pare simplu si elegant.

Aspecte contra:
  • Pompita fondului de ten ar trebui conceputa in asa fel incat sa scoata mai putin produs. Mie mi se pare ca la o singura apasare curge mult prea mult produs. Eu n-am nevoie de tot si ma doare sufletul ca-l irosesc;
  • Va spuneam mai sus ca-mi place recipientul lui. Ei bine, da, imi place mult, dar fiind din sticla, ma tem mereu sa nu-l sparg. Sunt foarte “indemanatica”. Oricum, asta nu-i neaparat ceva de rau, nu e vina producatorului ca mainile mele sunt de cauciuc. :)

Altceva de rau, n-am ce sa spun. Stiti si voi cum e atunci cand iubesti, nu vezi niciun defect! :)

Concluzia: Vichy a creat fondul de ten Aera Teint Pure fluid pentru mine! Bine, pentru toate femeile cu tenul normal sau mixt care-si doresc de la un fond de ten mai mult decat o “masca”, ce sa le acopere imprefectiunile. Aera Teint Pure ofera ingrijire si frumusete naturala, la un pret accesibil (aproximativ 70 lei).
Va recomand cu toata inima sa mergeti in farmacii si sa-l testati, iar daca va place, achizitionati-l cu incredere!




Adina Sandu ne spune si ea parerea ei despre:

Vichy Aerateint Pure - fond de ten crema
 Imi place mult acest fond de ten si sunt extrem de bucuroasa ca mi-am ales nuanta dorita. 

Acoperirea 
- este foarte potrivita pentru mine deoarece este medie cat sa imi  ofere finishul dorit. 
- se intinde frumos fie cu pensula sau bureteii. 

Eu am ten mixt insa iarna tinde sa se deshidrateze tenul , de aceea am ales textura crema pentru ten uscat. Si nu am gresit pt ca imi hidtrateaza pielea, diaspare acea senzatie de uscat pe care o au multe fete iarna.

Ambalajul:
- sunt foarte multumita si de el, imi plac fondurile de ten in tuburi. Multumesc ca am avut ocazia sa incerc acest fond de ten!



Tuturas Flavia ne povesteste despre:

Normaderm Teint - fond de ten pentru tenul cu probleme
Descriere oficiala:
Prin textura sa rezistenta la sebum, imbogatita cu un principiul activ purifiant - Zincadone A, confera tenului un aspect curat, mat si neted.

ACTIUNE

Matifiaza tenul, pastreaza aspectul proaspat si natural al pielii. 
Confera tenului ultrarezistenta 8H la productia de sebum din timpul zilei.


Parerea mea:
Am fost super entuziasmata cand am aflat ca sunt norocoasa castigatoare si abia am asteptat sa il testez. So far, experienta mea cu el este una mai mult decat placuta. Desi la prima impresie pare un fonde de ten oarecare, odata incercat, lucrurile stau cu totul altfel.


Aspecte pro:
  • Finish mat, fara efect de masca;
  • Acoperire medie spre mare;
  • Rezistenta mare;
Dupa un drum de 6 ore cu trenul, am ajuns acasa si am ramas pur si simplu socata cand m-am uitat in oglinda. Tenul meu lucea EXTREM de putin in zona T. Problema care s-a rezolvat cu un servetel matifiant in 30 se sec. Mentionez ca nu am folosit pudra deloc.
  • Rezistent la transfer;
  • Se aplica usor;
  • Consistenta light;Nici nu simti ca il porti.
  • Parfum placut si discret;
  • E totusi un produs dermatocosmetic, ceea ce pt un ten cu probleme e magnific!

Aspecte contra:
  • Trebuie sa te misti repede cand il intinzi; eu am folosit degetele, si nu am avut probleme.

Ambalajul
Mi se pare comun si e putin greu de dozat. Curge ft usor si m-am patat odata din neatentie.

Pretul
Desi isi merita banii, trebuie sa faci ceva economii sa ti-l permiti. La farmacia de langa mine costa 78 de lei.

Other:
  • Produs: 4/5
  • Ambalaj: 3/5
  • Calitate: 5/5
  • L-as mai cumpara inca o data? Da (desi pretul e putin piperat)



Selaru Andreea Marina a dorit sa castige un fond de ten pentru mama ei si iata ce ne povesteste aceasta despre:

Vichy Liftactiv Flexilift - fond de ten pentru piele matura

  In urma concursului Vichy am castigat fondul de ten Vichy Liftactiv Flexilift. Am vrut sa il castig pentru mama mea, si am sa spun parerile ei despre aceste fond de ten dupa ce l-a testat o saptamana. Nuantele nu sunt prea multe,sunt doar 4: 15 opal, 25 nude, 35 sand, 45 gold.
Cea pe care o am eu este 35 sand. Nuanta este destul de inchisa, cu subton rozaliu, pentru mama mea fiind perfect. Nu am reusit sa fac o poza foarte buna, pentru a surprinde exact nuanta reala deoarece am folosit telefonul cu o camera de 2 megapixeli.. In fine, textura sa este fluida, are o acoperire medie, pentru mici imperfectiuni isi face treaba foarte bine, dar daca aveti problem mai mari, nu face fata, ridurile fine sunt acoperite. Uniformizeaza frumos tenul, rezista pana la 6 ore, nefiind nevoie sa retusezi cu pudra decat dupa aceste 6 ore, si are un miros foarte placut, mama il adora.
In schimb, seara, dupa demachiere, mama mi-a zis ca ii lasa tenul fin. Poate o fi avand propietati de hidratare, nu stiu ce sa zic aici. Pe cutie scrie ca dupa o luna de folosire zilnica, ridurile sunt estompate.

Sper sa va ajute review-ul meu, care s-a bazat pe parerile mamei despre el, eu nu l-am incercat, deoarece nu este potrivit pentru varsta mea. :)





Va multumesc, fetelor! Mi-a placut sa citesc parerile voastre despre aceste fonduri de ten si consider ca v-ati descurcat excelent !

Castigatoarea training-ului de make-up Vichy este ANDREEA RISTEA! Felicitari, draga mea! Ai facut un review plin de personalitate, care mie personal, mi-a captat atentia!
Am sa revin cu un e-mail cu detalii despre data si ora la care se va tine!



Kisses,

Share:

0 comentarii