November Favorites

Hello ladies!


It's that time of the month...again!:))

E perioada aceea a lunii...din nou! :))

Here are the products that I used the most this month!

Acestea sunt produsele pe care le-am folosit cel mai mult  in aceasta luna:


Sleek Oh So Special Eyeshadow Palette
If in the last months I used UD Naked palette like a crazy person, this month I loved Oh So Special from Sleek. It contains neutral colors too, but it's more romantic in my opinion!

Daca in ultimele doua luni am folosit ca o nebuna paleta Naked de la Urban Decay, luna aceasta am lasat-o sa se odihneasca si m-am axat pe Oh So Special. Tot culori neutre, dar rezultatul este putin mai romantic. :)


Urban Decay Primer Potion
It's the one I got with my Naked palette and I'm so excited that I have the chance to try it. In the future I will like to try Too Faced Shadow Insurance too and then I will decide which one I like the most.

L-am primit impreuna cu paleta Naked si sunt extrem de bucuroasa ca am ocazia sa-l incerc, mi-am dorit asta de foarte mult imp. Dupa ce il termin vreau sa incerc si TFSI si apoi sa fac o comparatie si sa ma hotarasc la unul. :)


L'oreal Volume Millions de Cills Mascara
I just love this mascara! I used it here and here.


Vichy Normaderm Teint foundation - 15 Tres Clair/Opal
I returned to my beloved Normaderm Teint from Vichy because it's great for my complexion and because now I have a lighter shade, perfect for the winter time. I used it almost all month, with little exceptions. I love it, but if you read my blog, you already know that! :))

Am revenit la iubitul meu Normaderm Teint de la Vichy, pentru ca acum am o nuanta potrivita si pentru iarna, nu doar pentru vara si pentru ca este foarte potrivit pentru tenul meu. L-am folosit cu drag aproape toata luna. Il iubesc, dar voi stiti asta deja!:P


CoverGirl Loose Powder - Translucent Fair
This powder lasts for everrr! I have it since may and I used only half of it. I really use it every moring, even though I can't put it in my make-up bag because it's too big. Anyway, this is a great product and I would re-buy it at anytime! I think loose powders last longer than compact powders and that's also great!:D

Pudra asta tine o vesnicie! O am din mai si am reusit sa folosesc abia jumatate din ea! O folosesc in ficare dimineata si imi pare tare rau ca nu o pot pune in portfard fiindca e prea mare. Oricum, este un produs excelent si as mai cumpara-o oricand! Am impresia ca pudrele loose tin mult mai mult decat cele compacte.


Farmec Nail Hardener 
This is the product that saves my nails from Hell every time!:)) For real, I'm sorry that the people who read this and don't live in Romania can't buy this because it's freakin' amazing! I have the thinnest nails in the world and when I apply gel for several months you can imagine the condition I leave them in. This makes my nails stronger in a week! That's how good it is! Love it to death! :X

Acesta este singurul produs care imi salveaza unghiile de pe calea pierzaniei de fiecare data!:)) Probabil v-am mai spus, dar am cele mai subtiri unghii din lume, incat fara ajutorul gelului nu am sanse sa le las mai maricele. Si dupa ce aplic gel cateva luni la rand si decid sa iau o pauza, va dati seama ca sunt si mai subtiate...Well, aici intervine iubitul meu intaritor de la Farmec. Il aplic cam de doua ori pe zi in perioadele respective si imi regenereaza considerabil unghiile in aproximativ o saptamana. Apoi il aplic de fiecare data inainte sa aplic lac de unghii (cam la 3 zile) si totul este ok. Nu mi-am mai pus gel pe unghii de vreo 4 luni si nici nu duc lipsa prea tare, va spun sincer.  Love it to death! Sper sa nu il scoata vreodata de pe piata!


Syoss Heat Protect
I feel that when I use this with my curling iron, my curls last longer. So...that's why I love it!

Am impresia ca acest produs imi ajuta buclele sa reziste mai mult. Si cred ca nu ma insel!:)


Yves Rocher Organic Vanilla Eau de Toilette
Winter & Vanilla = the perfect match! ♥




What was your favorite product(s) in november?

Care a fost produsul/produsele voastre preferate in luna noiembrie?


P.S.: LA MULŢI ANI NOUĂ, ROMÂNILOR! :)



Kisses,

Share:

0 comentarii