Christmas Haul - Avon (RO only)

Salut!

Craciunul e tot mai aproape si ca in fiecare an, eu nu am putut sa rezist catalogului Avon, editia pentru Craciun. Intotdeauna in campaniile 16 si 17 se gasesc cele mai bune oferte si de asemenea pachete la preturi foarte accesibile perfecte pentru un cadou. Am luat si eu cateva si astfel m-am scutit macar putin de toata nebunia din magazine din aceasta perioada. Totusi, astazi am sa va arat doar ce mi-am luat pentru mine, pentru ca altfel as strica surpriza, va dati seama!:)


♥ Portfard Avon Solutions
 Imi place cel mai mult din toate produsele pe care mi le-am achizitionat. Este foarte incapator si ador design-ul sau vesel!
Pret: 5 lei (cu conditie) - 35 lei (pret standard)


♥ 3 in 1 Lip liner / Lip gloss / Lipstick - Solar Rose
Un produs foarte interesant si util. Mi-ar fi placut ca rujul si conturul de buze sa fie mai pigmentate totusi.
Pret: 12.99 lei (din oferta pentru reprezentanti)



♥ Avon Supershock eye-liner gel - Shimmering Sapphire
♥ Pensula pentru aplicarea tusului
 Eyeliner-ul gel Supershock - inca nu stiu daca sa il iubesc sau sa il urasc. Cert este ca mi-ar fi placut sa fie mult mai intens. Anyway, in cel mai rau caz il folosesc pe post de fard crema, ca baza.
Pret: 12.99 lei

Pensula - o ador! Am mai multe pensule de genul, insa aceasta le depaseste pe toate. Este foarte ferma si ajuta la crearea unghiului perfect!
Pret: 6.99 lei (cu conditie) - 15 lei (pret standard)


♥ Perfect-for-you Cheek Glow
Sunt dezamagita total de acest produs. Descrierea din catalog a fost ambigua si am sperat sa aiba macaaar putina culoare sau daca nu, sa fie un iluminator dragut. Dar nu, este un gel unsuros (deloc potrivit petru tenul gras) cu sclipici!!! :( Just don't buy this!
Pret: 20.99 lei (bani aruncati pe fereastra!)


♥ Avon Solutions Winter  Face Cream
 Pret: 14.99


♥ Avon Care Shimmering Body Lotion
 Mirosul este undeva intre guma de mestecat si pepene si are in ea shimmer foarte marunt care arata minunat pe piele. I love this!!!
Pret: 8.99 lei


♥ Avon Foot Works Cinnamon & Orange Moisturising Cream
♥ Avon Foot Works Cinnamon & Orange Comfort Soak
 Nu va imaginati cat de bine miros aceste doua produse! Atat de bine incat crema pentru picioare nu o folosesc doar pentru picioare, ci si pe maini!:)) E doar o cerma after all, doar pentru ca e destinata picioarelor, nu inseamna ca trebuie sa o folosesc exclusiv acolo. Si oricum cand aplici o crema pe picioare ajunge si pe maini, right? :) 
Pret: 13.99 (doua produse - eu le-am ales pe acestea)


♥ Avon Naturals Herbal Sampon cu Urzica si Brusture
♥ Avon Naturals Herbal tratament leave-in cu urzica si brusture
Urmeaza sa le incerc, inca nu mi-am format o parere. Miros frumos, though!:)
Pret: 13.99 (set)




If you have any questions, feel free to leave them in the comment box below.

Daca aveti vreo intrebari, puteti sa mi le lasati in formularul de comentarii de mai jos.



Kisses,

Share:

0 comentarii