Christmas TAG (RO only)

Hello!

Mi-am propus ca in aceasta perioada sa postez doar articole mai "festive" si in ton cu aceasta perioada si prin urmare, astazi am sa dau startul unui tag dragut pe care sper sa-l faceti si voi! :)

1. What's your favorite holiday movie?
Cu siguranta Home Alone. Stiu ca aveam Home Alone 1 si 2 pe caseta si ca ma uitam in fiecare an la ele cand eram micuta. :))

2. What's your favorite Christmas color?
In principiu as spune rosu, insa imi place foarte mult combinatia rosu-auriu.

3.  Do you like to stay in your PJ's or dress up for Christmas?
Imi place sa ma arajez. Doar este sarbatoarea mea preferata din an, nu o voi petrece in pijamale!:)

4. If you could only buy one person a present this year who would it be?
Este imposibil sa aleg...probabil as cumpara ceva pentru casa, un cadou pe care sa-l poata folosi atat mama cat si tata.

5. Do you open your presents on Christmas Eve or Christmas morning?
Cel mai mult imi place sa le deschid in dimineata de Craciun.

6. Have you ever built a ginger bread house?
Cred ca aceasta este o traditie specifica pentru americani, deci...nu...:) Dar si daca ar fi fost o traditie de-a noastra...eu n-am "construit" nici macar un cozonac, deci va dati seama cat sunt de priceputa!:))

7. What do you like to do on Christmas break?
Pentru mine aceasta sarbatoare se petrece in familie. Deci, imi place sa imi petrec timpul cu familia, cu iubitul, cu neamurile, etc. Iar in zilele dintre Craciun si Revelion le petrec tot alaturi de iubitul meu, ne uitam la multe filme de Craciun si sa iesim in centrul orasului care este foarte frumos impodobit in aceasta perioada. 
Si bineinteles, o micuta excursie nu strica niciodata, insa din pacate nu este posibila in fiecare an. :)

8. Any Christmas wishes?
Sanatate si fericire pentru toti cei dragi mie! Si multe multe cosmetice!:)) Kiddin'...sau...nu? :))

9. Favorite Christmas smell?
Scortisoara si vanilie. :X

10. Favorite Christmas meal or treat?
Hmmm...chiar nu stiu ce sa raspund...:D Nu ma dau in vant nici dupa cozonaci, nici dupa sarmale sau alte preparate traditionale pentru Craciun. :)


Dau tag-ul mai departe catre oricine doreste sa il faca, iar pentru cele care nu aveti blog, imi puteti raspunde in casuta de comentarii de mai jos daca va face placere!:)

Iar la final, va las cu doua dintre melodiile mele preferate pentru Craciun:




Kisses,

Share:

0 comentarii