Review: Avon 24K Gold Foundation (Ro only)


Hello!

V-am promis acum 1000 de ani ca am sa fac un review acestui fond de ten si iata ca a venit si ziua in care, in sfarsit, am sa va vorbesc despre el.

L-am achizitionat chiar in prima campanie in care a aparut in catalogul Avon, deoarece m-a atras ideea particulelor stralucitoare aurii din el. Stiti ca iubesc Photoready si din acest motiv mi l-am dorit si mai mult.

Inainte sa trec la detaliile mai "tehnice" vreau sa va spun ca din punctul meu de vedere, acesta este cel mai bun fond de ten de la Avon pe care l-am incercat pana acum (si le-am incercat cam pe toate).

AMBALAJUL:
- de sticla, foarte elegant, cu detalii aurii, care te ajuta sa faci o legatura cu numele si ideea acestui fond de ten.

ACOPERIRE:
- medie. Acopera micile imperfectiuni, insa pentru un ten cu probleme, nu este foarte potrivit.

REZISTENTA:
- aproximativ 5 ore. Nu este un fond de ten rezistent la transfer, insa nici nu arata urat cand incepe sa se "estompeze".

EFECT:
Desi eu am tenul gras (probabil stiti asta, ca va spun mereu), este ok pentru mine toamna si iarna, insa nu l-as folosi vara, pentru ca stiu ca nu ar face fata. Daca aveti tenul uscat sau normal, puteti sa-l folositi linistite pe toate perioada anului. Particulele stralucitoare aurii ajuta la captarea luminii si dau tenului un glow superb (aproape la fel ca Photoready de la Revlon). Acum, sa nu va imaginati ca o sa straluciti ca un glob disco, particulele sunt vizibile doar la soare sau la lumina puternica.

*Nu mi-a cauzat eruptii sau alergii.
**Contine SPF12.

PRET & CANTITATE:
38.99 lei / 30 ml

L-am folosit pentru urmatoarele machiaje pe care le-am postat pe blog:




Voi ati incercat acest fond de ten? Ce parere aveti despre el?



Kisses,

Share:

0 comentarii