DIY: Glitter Nail Polish


Hello!


On Thursday I showed you a picture on Facebook (HERE) with the two DIY glitter polishes that I made. Because you asked me to show you some swatches too, I did a NOTD with my favorite one. Hope you will like it!

Zilele trecute am pus pe Facebook (AICI) o poza cu cele doua oje cu glitter pe care mi le-a confectionat singura. Deoarece m-ati rugat sa va arat si swatch-uri, va prezint astazi una dintre ele, care este si preferata mea, deoarece a iesit cel mai bine. Sper sa va placa!



Products used:
- Gabrini Magnetic - M03 - used as normal nail polish (it doesn't work anyway) / folosita ca oja normala (oricum nu functioneaza);
- DIY Glitter Nail Polish.


As you can see in the picture, I took a clear nail polish and I poured the two glitters in the bottle. I mixed it all very well and that was it! Now I have a new, gorgeous glitter nail polish!

Dupa cum puteti vedea din poza de mai sus, tot ce am facut a fost sa iau o oja transparenta, in care am turnat cele doua variante de sclipici. Am amestecat totul bine si asta a fost tot. Acum am o noua oja cu sclipici, exact asa cum mi-am dorit!



HTH!



Kisses,


Share:

0 comentarii