Midsummer Sales HAUL


Pentru astazi, am decis sa fac primul meu haul filmat. Desi nu sunt multumita de cum a iesit (nu-mi place cum arat, lumina nu e buna, unghiul nu e bun, etc), am decis sa pun tot ce filmez, pentru ca doar asa pot sa invat si sa devin mai buna. Plus ca mi-a luat vreo 3 ore sa pregatesc totul si mi-ar fi ciuda sa il sterg pur si simplu. :)) Eu sper sa va placa si sa va ajute, in cazul in care aveti in plan o sesiune de shopping!



Poze detaliate:


Balea Trend It Up Dry Shampoo
 Pret: 11 lei (DM)


Balea Young Deospray - Mademoiselle Chic
 Pret: 6 lei (DM)


Blanchette B. Micellar Cleansing Water
Pret: 6 lei (Kaufland)


Sephora Nail Polish - Leather Boots
 Pret: 4.5 lei (Sephora)


Sephora Smoothing Face Primer
Pret: 25 lei (Sephora)


Flormar Pretty Compact Quartet Eyeshadow - P041
 Pret: 19 lei (stand Flormar)


Gerocossen Lapte de corp cu bronzare progresiva
 Pret: 13 lei (Auchan)


Cercei H&M
Pret: 12.90 lei (H&M)


Pantofi New Yorker (Amisu)
Pret: 19.90 lei (New Yorker)


Balerini transparenti
Pret: 10 lei (Auchan)


Haine:
Maieu: 12.90 lei (New Yorker)
Cardigan: 19.90 lei (New Yorker)
Esarfa: 12.90 lei (New Yorker)
Rochita maro: 15 lei
Rochita maxi: 27 lei



Voi v-ati cumparat ceva de la reduceri?




Kisses,

Share:

0 comentarii