Haul: Sleek, Wet'n'Wild, BeautyUK


Hello ladies!


Today I want to show you some new things I bought from a romanian site that sells Sleek, Wet'n''Wild and BeautyUK products. I love them all and I thought it could be useful to share some pictures and some swatches! :)

Cum rezistati pe caldura asta? Eu de obicei adoram vara si nu m-am plans niciodata de caldura, insa anul acesta parca e prea de tot...o zi cu ploaie chiar n-ar strica! I'm melting here!
Dar sa revenim la oile noastre...astazi vreau sa va arat ultima mea comanda de pe Makeup-Shop. Mi-am comandat atat produse Sleek, cat si produse Wet'n'Wild si BeautyUK. Le iubesc pe toate si m-am gandit ca ar fi util sa va arat niste poze & niste swatch-uri cat mai apropiate de realitate.


 Pret: 8.5 lei - le puteti gasi AICI.



Sleek Sheer Cover Lipstick - Satin



Sleek Sheer Cover Lipstick - Organza
Pretty colors, they apply smoothly and the resistance is pretty good too. They are better than I would have expected!
 Culori frumoase, se aplica frumos, rezista destul de bine. Sunt mult mai ok decat ma asteptam. 



 Pret: 11.99 lei - il puteti gasi AICI.
Love this shade!



 Pret: 7.5 lei - il gasiti AICI.
Just a clear plumping lip-gloss. I needed one and that's why I bought it.
Este doar un gloss transparent, cu efect de volum. Aveam nevoie de unul si din acest motiv l-am cumparat.



 Pret: 22 lei - o gasiti AICI.
I bought this trio because I find it perfect for an everyday makeup look. And I wasn't wrong, the colors are perfect for that. And they are soooo pigmented! Love WnW eyeshadows!:X
Am cumparat acest trio pentru ca il consider perfect pentru un machiaj de zi cu zi. Si nu m-am inselat, are culorile perfecte pentru asa ceva. Si sunt ataaat de pigmentate! Iubesc fardurile WnW!:X



Pret: 18 lei - il puteti gasi AICI.
It's an intense black, that has a matte finish. I love the brush too, it's perfect in my opinion.
Il aseman destul de mult cu tusul de la Farmasi in ceea ce priveste consistenta. Acesta este un lucru bun, deoarece si acela este unul dintre tusurile mele preferate. Totusi, acesta este o idee mai negru si are pensula mai buna si mai usor de utilizat!:X



This is it! Hope the photos were useful!
Cam atat! Sper ca pozele sa va fie de folos!




Kisses,

Share:

0 comentarii