June 2012 Favorites


Hello!



A mai trecut o luna (rapid, ca de obicei) si a venit momentul sa va vorbesc despre produsele pe care am pus mana cel mai des in aceasta perioada. De data aceasta sunt ceva mai multe, trebuie sa recunosc!:))



Sa le luam pe rand!:)

Am folosit acest BB Cream de mai bine de o luna aproape zilnic si pot sa spun cu mana pe inima ca il ador! Este special conceput pentru tenul gras si intr-adevar matifiaza, iar daca aplic si putina pudra peste, nu am probleme toata ziua. Ii mai dau un plus pentru puterea de acoperire mare si SPF-ul 30 pe care il contine. Nu am avut probleme nici cu eruptii, intr-adevar este potrivit pentru un ten gras, cu tendinte acneice, asa cum promite. 
Si poate ce imi place cel mai mult la BB cream-urile asiatice este felul in care se adapteaza culorii tenului nostru. Acesta de fata este destul de deschis cand il aplic (ar fi numai bun iarna), insa dupa cateva minute se adapteaza culorii tenului meu de acum. Daca sunteti curioase, il puteti achizitiona de AICI, seller-ul este de incredere, am cumparat de aproximativ 3 ori de la ea.



Luna aceasta mi-a placut sa-l folosesc Sleek Glisten Me cu alt scop - combinat cu BB cream sau fond de ten - pentru mai multa luminozitate si un efect sun kissed. Este un produs minunat si multifunctional, iar cantitatea este mai mult decat generoasa. Daca sunteti curioase, puteti sa cumparati acest produs de AICI (33 lei).



Am aceasta pudra de ceva timp si tocmai din acest motiv m-am tinut de ea, deoarece vreau sa o consum inainte sa expire. Spre surprinderea mea, m-am indragostit! Imi place tare mult finish-ul natural pe care il lasa, nu incarca tenul si nu se observa aproape deloc ca purtati si pudra (fetele cu ten gras stiu, we need it all over the face!☺). Dupa ce o voi termina, vreau neaparat sa incerc si varianta noua, Ideal Flawless. Sunt curioasa daca intr-adevar sunt diferite sau singura diferenta este denumirea. We'll see!



Acesta este rujul meu de vara! :) Dupa cum vedeti, mai am foarte putin din el si fara doar si poate, il voi comanda din nou! Este un corai perfect, nici prea puternic, nici prea sheer. Love it so much!



Si cu acest quad povestea a inceput la fel ca si in cazul pudrei. Expira anul acesta si vreau neaparat sa o folosesc pana atunci (macar cele doua marouri - nr.2 si nr.4), deoarece este perfecta pentru sprancene si cum am terminat deja nuanta deschisa din eyebrow kit-ul de la Oriflame, am avut nevoie de altceva. Uitasem cat de mult imi place sa imi conturez genele cu acest quad si cat de frumos se potrivesc cele doua nuante de maro cu nuanta sprancenelor mele naturale. Pacat ca nu se mai fabrica, a fost un produs cu adevarat calitativ!:X



Acesta este primul meu setting spray, produs pe care mi-l doream de ceva timp, inainte ca Brindusa (o cititoare tare draguta) sa imi faca surpriza de a mi-l face cadou. Imi place foarte mult si tot ce pot sa spun este ca imi voi achizitiona si varianta full-size cand il voi termina. :X



Un must in aceasta perioada!!! O folosesc pentru fixarea machiajului, pentru improspatare cand mi-e cald, pentru calmare (daca am o perioada in care fata nu tine cu mine), dupa ce ma epilez, etc. Dupa cum spuneam, este un produs indispensabil pentru mine, fara de care nu pot trai vara. Actually, aceasta de la Vichy este pe terminate si imi doresc sa incerc un brand nou. Aveti ceva recomandari? M-ar ajuta sa aflu si parerea voastra. 



Intamplarea face ca cele trei oje pe care le-am folosit cel mai des luna aceasta sa fie de la Avon. Poate pentru ca sunt mai noi in colectie, poate pentru ca sunt fascinata de nuante...cine stie! Cert este ca le ador si ca le-am purtat intr-o veselie, atat la maini, cat si la picioare!:X



L-am cumparat deoarece citisem ca ar semana cu Pink Suede, un parfum de la Avon dupa care eu plang de ceva timp. Merg pe aceeasi idee, insa nu seamana foarte tare (desi este tot un parfum dulce-pudrat). Oricum, imi place foarte mult, este usor si potrivit pentru vara, deci cu siguranta in urmatoarele doua luni am sa il termin.



Nu stiu daca mai are rost sa va spun cat de mult iubesc Ocean Mist-ul, v-am mai spun asta de nenumarate ori! Adevarul este ca trag de el destul de mult, deoarece nu vreau sa il termin prea curand. Il folosesc doar pe timpul verii si in cantitati limitate!:)) Are un efect absolut minunat asupra parului, iar daca va plac beachy waves, acest produs este si pentru voi! :X Daca aflati de unde il pot cumpara si la ce pret, please let me know (acesta a fost primit spre testare).



What were your favorite products this month?
Care au fost produsele voastre preferate in aceasta luna?




Kisses,

Share:

0 comentarii