NOTD: Splatter Nails

Hello!


Nu v-am mai prezentat de mult timp o manichiura, iar pentru ca Duminica ne-a chinuit talentul, atat pe mine, cat si pe iubita fratelui meu, am decis sa va aratam ce ne-a iesit!:)) Ne-am chinuit sa facem faimosul model "splatter nails" si dupa multe incercari si maini manjite complet, am reusit sa ajungem la un rezultat...destul de dragut as spune eu! Sper sa va placa!

Produse folosite:
Avon Nailwear Pro nail polish - Clear (as base & top coat); 
OPI Nail Lacquer - Atomic Orange;
Flormar SuperMatte Nail Enamel - M128.


Iata si unghiile Ancai! Trebuie sa recunosc ca au iesit mai frumoase decat ale mele!:)
Lacurile de unghii folosite de Anca au fost din colectia ei personala. Portocaliul este OPI Atomic Orange (este al ei, eu doar i l-am furat :D), albastrul de la Avon- Midnight Blue, iar maro-ul/taupe-ul de la Maybelline Mini Colorama, in nuanta Milk Chocolate. Ca baza a folosit un lac alb mat. 

Tehnica nu este foarte grea. Eu am folosit un tub de la un pix, iar ea a folosit un betisor de urechi, de pe care a scos vata. Va las AICI un tutorial despre acesta tehnica, pentru a va face o idee mai clara, in cazul in care nu ati auzit inca de ea.




Kisses,

Share:

0 comentarii