LOTD: Summer Sun


Hello!


Stiu ca a durat ceva timp de cand n-am mai facut un machiaj, insa din cauza acestor calduri infernale nu m-am machiat aproape deloc in ultima perioada. V-am mai spus ca eu nu am suferit niciodata de caldura, dar de aproximativ 3 saptamani, ma rog sa vina o zi ploioasa si friguroasa. Ideea de a sta intr-un loc o ora si a face ceva mai elaborat / de a imi pune tot alaiul de produse pe fata nu mi-a suras pana astazi, cand mi s-a facut dor cu adevarat si am depasit disconfortul cauzat de cele 40 de grade de afara. Ce a iesit puteti vedea in pozele de mai jos. :) 

Cred ca trebuia sa fac ceva dupa ideea "I'm in flames" (datorita caldurii ☺), insa eu aveam un machiaj in cap de ceva timp, vazut pe pagina de Facebook a Oxanei, care este make-up artist la Make-up Atelier Paris. Sper sa nu se supere ca m-am inspirat, insa toate machiajele de pe pagina ei sunt senzationale si imi raman la suflet. Chiar imi doresc sa urmez cursurile de machiaj pe care le preda in Timisoara in viitor. ♥













Products used / Produse folosite:


Eyes:
- Urban Decay Primer Potion;
- Nyx Jumbo Pencil - Milk;
- Sleek Ultra Matte Eyeshadow Palette - Brights;
- Elf Studio Eye Primer & Sealer (just the sealer);
- Flormar Glitter Eyeliner - 305;
- Oriflame Very Me Fat Lash Funky Mascara - Blue;
- Farmasi Eyebrow Pencil - 01.



Face: 
- Holika Holika Clearing Petit BB Cream;
- Nyx Concealer in a Jar - Light;
- Avon Ideal Shade Face Powder - Fair;
- Sleek Face Contour Kit - Light;
- Avon True Color Blush - Russet.


Lips:
- Avon Glimmerstick for lips - Mystery Mauve;
- Maybelline Color Sensational - 110 Pink Sugar.



Hope you liked it!


Have a great day!



Kisses,

Share:

0 comentarii