NOTD: Blue Addicted


Hello!


Today I want to show you a gorgeous nail polish and actually the first one that I own from the brand called Essence. I want so many colors from their range, but unfortunately, the products aren't available in my city. This one was a gift from Ale and I love it, it looks really special on the nails!:X

Astazi vreau sa va arat o oja superba, de altfel prima oja pe care o detin de la brand-ul Essence. Si asta datorita lui Ale, care mi-a facut-o cadou!:X Sunt indragostita de ea, arata cu adevarat deosebit pe unghii!:X Imi doresc atatea nuante de oje de la Essence si mi-e tare ciuda ca nu se gasesc si in Timisoara, sa le pot analiza cum trebuie. :(




Products used:
 - Avon Revitacool (as base and top coat);
- Flormar Nail Enamel 433 (base);
- Essence Color & Go - Blue Addicted



Hope you liked it!



Kisses,

Share:

0 comentarii