Review: 100% Pure Cosmetics

*romanian only


Hello!


De cateva saptamani, am avut ocazia sa testez niste produse destul de diferite fata de ce eram obisnuita sa folosesc pana acum: produse cosmetice  naturale, fara conservanti, fara coloranti si cu pigmenti din fructe. Inca de cand am fost contactata m-a atras foarte tare ideea pigmentilor din fructe si chiar am fost curioasa ce pot face aceste produse. Nu sunt cea mai mare impatimita a produselor de machiaj bio si intr-un fel eram reticenta si credeam ca nu vor fi foarte pigmentate sau ca nu isi vor face foarte bine treaba, cum o fac produsele de make-up de la brandurile renumite. Ma bucur sa spun ca majoritatea dintre ele mi-au depasit asteptarile, iar eu am incercat doar cateva din larga gama de produse disponibila pe siteul 100% Pure Cosmetics. De asemenea, vreau sa mai specific ca si ambalajele acestor produse mi-au placut foarte mult. Sunt elegante & girly si nu par "cheap" deloc.





100% Pure Fruit Pigmented Ultra Lenghtening Mascara
- Black Tea -
Dintre tot ce am incercat de la acest brand, acest rimel este pe primul loc in topul preferintelor mele. Nu numai ca alungeste genele, dar le ofera si volum incredibil. Il consider la fel de bun ca rimelurile mele preferate: Max Factor 2000 Calorie, L'oreal Volume Millions de Cills si  Maybelline The Collosal. De asemenea, miroase foarte frumos, iar acest lucru, impreuna cu tubul elegant, sunt factori care il departajeaza din multime. :)
Cantitate: 9 grame;
Pret: 75 lei.



100% Pure Fruit Pigmented Mono Eyehadow
- Champagne - 
Acest produs este si el unul dintre preferatele mele, deoarece poate fi folosit in mai multe scopuri. Arata superb atat pe pleoapa mobila, dar si ca iluminator pe pometi sau sub sprancene (vezi swatch-ul de mai jos). L-am folosit in toate aceste moduri si mi-a placut la nebunie de fiecare data. Si in cazul acestui fard, ambalajul este foarte bine realizat, din plastic dur.
Cantitate: 2 grame;
Pret: 55 lei.



100% Percent Pure Fruit Pigmented Satin Cream Eyeshadow
- Maui - 
Acest fard de pleoape vine intr-un ambalaj elegant, de sticla, asemanator cu cele ale tusurilor crema. Culoarea este exact pe placul meu, iar fardul in sine este foarte pigmentat si merge perfect ca baza pentru fardul pulbere (vezi swatch). Am incercat sa-l folosesc si singur pe pleoapa, insa ca majoritatea fardurilor crema, se aduna in pliurile pleoapei dupa o anumita perioada de timp. De aceea, va recomand sa-l folositi ca mine, ca baza pentru fardul de pleoape, deoarece va intensifica foarte mult culoarea acestuia. Un alt mod in care il puteti folosi este pe post de eyeliner.
Cantiate: 3,4 grame;
Pret: 65 lei.




100% Percent Pure Creamy Liquid Eyeliner
- Blackberry - 
Din pacate, acest produs este singurul care m-a cam dezamagit. Este putin cam uscat si aplicarea nu se face atat de frumos cum mi-as dori eu. Este nevoie de 2-3 straturi pentru a oferi un contur frumos. Pacat, pentru ca ambalajul si pensulita mi-au placut foarte mult. De asemenea, cantitatea este si ea destul de generoasa.
Cantitate: 7g
Pret: 65 lei



Swatch-uri:
- eyeliner lichid Blackberry, fard de pleoape crema Maui, fard de pleoape mono Champagne -

 - eyeliner-ul lichid Blackberry & Lenghtening  Black Tea



100% Percent Pure Brightening Scrub + Mask
Pentru a nu va induce in eroare, va spun de pe acum ca produsul meu este in varianta tester, sau mini, produsul full size are 118 ml. Este vorba despre un scrub foarte gentil, compus doar din ingrediente naturale, care poate fi folosit atat pentru curatarea in profunzime a fetei, dar si ca masca. Miroase a citrice si se simte foarte delicat pe fata, particulele abrazive nu sunt dure deloc. Mi-a placut tare mult si chiar mi-a parut rau ca l-am terminat atat de repede!:X
Cantitate: 118 ml
Pret: 90 lei



Concluzie?
In mare, am ramas impresionata de acest brand si desi este destul de "pricy", trebuie sa tinem cont ca totusi sunt produse naturale, fara coloranti, fara conservanti, complet bio si probabil acest lucru, pe langa ambalajele elegante si de bun gust, le ridica pretul. In orice caz, mie mi-au lasat o impresie foarte buna (poate mi-au si schimbat putin conceptia cu produsele de machiaj bio) si probabil voi mai incerca si alte produse de la acest brand pe viitor.




Voi ati incercat produse pentru machiaj BIO? V-ar atrage acest concept (produse de machiaj cu pigmenti din fructe)?



Kisses,

Share:

0 comentarii