Oriflame Haul - C10/2012


Hello ladies,


Imi cer scuze pentru pauza de doua zile pe care am luat-o, insa nu am avut de ales, a fost practic fortata. Laptop-ul meu a cedat si nu mai vroia sa stea nicicum pe curent si a trebuit sa-l trimit la reparat. Din fericire am rezolvat problema si nu a fost nimic grav, iar in timpul in care am fost fara pretiosul meu gadget, am facut poze frumoase pentru viitoarele postari...cum ar fi cea de azi :)

Astazi vreau sa va arat ce mi-am achizitionat din campania 10 de la Oriflame + produsele din campania 9, pe care nu vi le-am prezentat la timpul respectiv, pentru ca au fost doar doua. Chiar imi era dor sa dau o comanda la Oriflame, am facut pauza o perioada destul de lunga. :)


Campania 10:


Crema autobronzanta pentru fata Oriflame Sol Golden 
 Pret: 16.99 lei

Spray autobronzant pentru corp Oriflame Sol Golden
Pret: 23.99 lei.
Dupa cum puteti observa, am dezvoltat o mica obsesie pentru autobronzante. Vara asta vreau sa fiu bronzata, insa intr-un mod sanatos. Voi sta si la soare putin, insa stiu ca nu am rabdare si ca nu voi reusi sa ma mobilizez prea des. 
Dupa ce am fost oarecum dezamagita de autobronzantul de la Avon, am decis sa le incerc si pe cele de la Oriflame si intre timp am mai gasit inca unul cu bronzare progresiva (caut de doua luni ceva de genul) de la o firma care m-a surprins si pe care o voi dezvalui zilele urmatoare. Revin cu impresii despre fiecare, inclusiv despre cel de la Avon. Probabil voi face o postare comparativa, dar asta daca va intereseaza, bineinteles!



Ruj Oriflame Triple Core - Amazing Peach
Sunt o mare fana a rujurilor Triple Core. Mi se par foarte calitative, le ador mirosul si imi plac si culorile disponibile. Deocamdata am 4 nuante (cu cele pe care vi le prezint astazi) si inca mai am pe lista cateva! Vi le recomand cu drag! Rujul costa aproximativ 15.99 lei la oferta. Eu l-am primit cadou luna aceasta la plasarea unei comenzi din campania 10!<3


Oriflame Kohl Pencil - Nude
Mi-am dorit de mult timp un creion nude, pentru a-l aplica pe waterline cand doresc un rezultat mai subtil, care sa nu fie atat de evident ca cel al unui creion alb. Desi eu ador creionul alb pe waterline, am vrut sa am si o varianta mai soft in colectia mea de machiaj. Ma bucur ca l-am gasit pe acesta la Oriflame, care a fost si foarte accesibil - 10.99 lei.



Campania 9:


Oriflame Triple Core Lipstick Trend Edition - Fashion Mauve
A costat doar 7 lei (daca nu ma inseala memoria), deoarece l-am prins la oferta intr-un flyer cu reduceri in campania 9. Imi place foarte mult nuanta, am nimerit-o perfect!


Placa pentru intins parul Oriflame
Si aceasta placa am cumparat-o redusa din acelasi flyer. A costat aproximativ 30-35 lei, nu imi aduc aminte exact. In orice caz, a fost un chilipir si chiar functioneaza bine! Eu oricum am parul lins si nu am nevoie de cine stie ce putere, deci ma declar multumita!




Voi ce v-ati mai cumparat in ultima perioada de la Oriflame?
Ce produse imi recomandati?



Kisses,

Share:

0 comentarii