Review + Giveaway: Family Care (Ro only) (CLOSED)

Hello!


Zilele acestea am avut ocazia sa testez gama Family Care, pe care o puteti gasi in supermarket-uri la preturi foarte avantajoase. Aceasta cuprinde: geluri de dus, sapunuri lichide, creme de corp, dischete demachiante, etc. Va voi vorbi putin despre fiecare in parte, iar la final, va asteapta o surpriza!:)





Sapun lichid - Maracuya
Sapunul lichid este preferatul meu, deoarece este foarte delicat si miroase extrem de frumos. Mi se pare chiar mai fin si mai calitativ decat gelul de dus, deci ma gandesc ca ar putea fi folosit si cu acest scop. Il voi recumpara cu siguranta si chiar voi incerca si alte arome!



Gel de dus - Aloe Vera
Este un produs ok, iar cantitatea este mai mult decat satisfacatoare, insa personal nu m-a incantat din cauza mirosului care este prea sintetic si "dur" pentru gusturile mele. Insa ce imi place la el este ca are un miros destul de puternic si ca persista pe piele. Daca as fi nimerit o alta aroma, cu siguranta mi-ar fi placut, aceasta pur si simplu nu este pe gustul meu. De asemenea, este mai putin concentrat decat sapunul lichid, deci veti avea nevoie sa aplicati o cantitate mai mare decat in cazul sapunului.


Crema hidratanta de corp - Bumbac
Si acest produs mi-a placut. Miroase frumos si delicat si intra foarte rapid in piele. Imi plac cremele la cutiuta de acest gen, iar aceasta este deja a 5-a din colectia mea (brand-uri diferite).


Dischete demachiante
Dischetele le am in dublu exemplar, deoarece le-am primit si in primul meu Pink Box si chiar imi plac, sunt foarte delicate si moi. Totusi, as prefera ca si marginile sa fie o idee mai moi, deoarece acelea pot zgaria putin la ochi daca nu suntem atente.


Betisoare igienice




Iar acum, daca doriti si voi sa incercati gama Family Care, tot ce trebuie sa faceti este sa participati la giveaway, unde puteti sa castigati 3 seturi ca cel de mai jos!:)

Reguli:


1. Sa ma urmariti prin GFC (stanga sus, casuta cu "followers");
4. Sa imi lasati un comentariu care sa contina: numele cu care ma urmariti prin GFC si numele cu care ati dat like ambelor pagini de Facebook. De asemenea, va rog sa-mi lasati o adresa de mail ori in formularul de comentrii, ca sa va pot contacta in cazul in care castigati!

 Deadline: 31 iulie 2012, ora 23:59;
Voi alege cele 3 castigatoare cu ajutorul www.random.org


P.S.: De asemenea, puteti sa participati si la giveaway-ul de pe pagina de Facebook al celor de la Family, este valabil pana pe 26 iulie.



Bafta,

Share:

0 comentarii