Review: Wet'n'Wild Mega Shield Lip Color & Fast Dry Nail Polish


Hello!


Imi cer scuze pentru avalansa de nails related post din ultima perioada, sper sa nu va suparati pe mine. Voi incerca sa compensez cu un machiaj zilele urmatoare!:)

Astazi vreau sa va vorbesc despre noile produse Wet'n'Wild de pe Makeup-Shop: Mega Shield Lip color si Fast Dry Nail Polish.




- Salsa Lessons - 
Este al doilea ruj Wet'n'Wild pe care il incerc, si fata de Mega Last Lipstick, acesta este mult mai hidratant, insa nu resita la fel de mult pe buze. Imi place foarte mult consistenta sa cremoasa si culoarea este absolut perfecta deoarece nuantele de corai si rosu-portocaliu sunt cele pe care le port cel mai des vara. In ceea ce priveste ambalajul, acesta pare mai rezistent si mai calitativ decat cel de la Mega Last Lipstick, insa tot nu ma omor dupa design-ul lor.
Pret: 22 lei - il puteti gasi AICI.

Swatch:



- How I Met Your Magenta - 

Este primul lac de unghii Wet'n'Wild si am fost destul impresionata de el. Intr-adevar se usuca foarte repede, asa cum promite si este si foarte rezistent. A tinut pe unghiile mele 4 zile (care sunt moi si casante), lucru care rar se intampla in cazul meu. Iar culoarea este la fel, perfecta pentru vara (neon)!
Pret: 17.99 lei - il puteti gasi AICI.

Swatch:




Voi ce parere aveti despre produsele Wet'n'Wild? Le-ati incercat?



Kisses,


*produsele au fost primite spre testare.

Share:

0 comentarii