NOTD: Stripes

Hello!

 Din nou va prezint un model SUPER SIMPLU de nail art. Nu sunt experta la pictat pe unghii, de obicei nu-mi plac chestiile prea impopotonate si complicate, de aceea nici tutorialele mele nu sunt de genul. Sper sa va placa totusi modelul de astazi, este foarte popular printre clientele mele.

Here it is:



Si iata cum am ajuns la acest rezultat:

1. Am pregatit produsele necesare: 
- un lac transparent;
- un lac verde cu pensula subtire;
- un lac alb cu pensula subtire;
- un lac cu sclipici argintiu cu pensula subtire.


2. Am trasat liniutele albe:

3. Apoi cele verzi:

4. Iar apoi sclipiciul, in spatiile libere ramase:

Tananananaaaaa!
Eu de obicei prefer sa fac dungulitele ca intr-un V, dar voi le puteti face pe toate egale, daca asa va place mai mult.
Enjoy! :)

---------------------------------------------------------------------------------------------


 Day #30 - Photo of something that makes you go awwwh :

Sooo cute!:))

Si uite asa am reusit sa termin si acest tag. Mi-a facut placere!

P.S.: Mai aveti doar o zi la dispozitie sa participati la concursul Cosmetic Plant!

Pupici,

Share:

42 comentarii

  1. Vai ce cute e modelul...si atat de simplu cand ai aratat cum :D il fac si eu :))):D

    ReplyDelete
  2. Special K - ce ma bucur ca-ti place!:D

    ReplyDelete
  3. modelul pe unghii e foarte frumos :) si e chiar usor usor de facut..
    in schimb cel mai mult imi place imaginea cu pisicutele:x adorabile

    ReplyDelete
  4. cat de frumos de modelul !! si chiar foarte usor ! <3

    ReplyDelete
  5. foarte dragut modelul de pe unghii.la stanga as reusi si eu sa-l fac, dar la dreapta......no way :)))

    ReplyDelete
  6. Vaaai, imi place tare mult! In seara asta trebuie sa-mi vopsesc unghiutele si poate-mi iese si mie ceva asemanator. :)

    ReplyDelete
  7. mama...chiar e simplu in prima imagine imi venea sa zic..."Anda..poate e simplu pentru tine..." se pare ca e si pt mine...poate-l incerc :D :)

    ReplyDelete
  8. E foarte dragut Anda,sti ca o sa-l fac si eu nu?:)))
    pupici:*

    ReplyDelete
  9. foarte frumos modelul si usor de facut:)
    Am sa il incer si eu numai sa imi creasca unghiutele:)

    ReplyDelete
  10. Foarte frumos ti-a iesit! presupun ca ai mana sigura si nu iti tremura :). p.s. that puppy is so cute! :*

    ReplyDelete
  11. simplu si de efect! foarte frumos!:*

    ReplyDelete
  12. cred ca merge foarte bine in loc de verde si albastru sau roz!! :X:X:X


    uai nu mai imi vine sa ies de pe blogu asta :))

    ReplyDelete
  13. ce model dragut...merge atat pe unghii scurte cat si pe cele lungi...i love green:x..pup

    ReplyDelete
  14. bondarica - mersi!:)
    Si eu m-am indragostit de pisicutele alea!:))

    ReplyDelete
  15. Ally - v-am zis eu ca e usor!:))
    pup.

    ReplyDelete
  16. Irini - reusesti tu si la dreapta, nu e asa greu!:*

    ReplyDelete
  17. Iulia - ce ma bucur!:) Sigur o sa iti iasa!:*

    ReplyDelete
  18. aqua_shell - :)))))))))))
    sa-l incerci!:*

    ReplyDelete
  19. Deea's Beauty - :)) Ma bucur ca o sa-l faci!:*:*

    ReplyDelete
  20. Irynuk - daca faci dungulitele mai scurte, cred ca merge si daca nu ai unghiile lungi. :*:*

    ReplyDelete
  21. Andreea - nu e chiar asa, imi tremura si mie de multe ori, dar imi gasesc punct de sprijin si e ok. :)

    ReplyDelete
  22. mona_sax2 - pai sa nu mai iesi!:)) Multumesc, esti o dulce!:*

    Eu am ales verde pentru ca am french-ul de acelasi culoare. :)

    ReplyDelete
  23. Xella - multumesc!:)
    Asa e!:)
    Kisses!

    ReplyDelete
  24. e frumos si usor:D
    dar tre s imi iau oja cu pensula subtire k nu am :|
    :*
    app imi place la nebunie numele tau de familie :D
    Mada

    ReplyDelete
  25. Mada - se gasesc peste tot acum, don't worry!:)
    He he he, ma bucur ca iti place!:D

    ReplyDelete
  26. foarte dragut modelul :) si usor :)

    ReplyDelete
  27. Foarte dragutz si chiar foarte simplu...inainte sa ne explici nu as fi crezut asta. Sigur il voi incerca:d Multumim de sfaturi, Anda!Sa ai o zi superba. Te pup.

    ReplyDelete
  28. Foarte frumoase! Imi amintesc de turturii de gheata! <3 Love them! :*

    ReplyDelete
  29. 1. Gorgeous :X Nici nu ma asteptam la ceva mai prejos :D Simplu si de efect. Acum tot ce trebuie sa fac e sa-mi cumpar o oja verde :D si trec la treaba.

    2. Trebuie sa fac la un fel sa vin in Timisoara. Nu mai tine treaba :)). Poate ii conving pe ai mei sa trag o fuga inainte de bal sa am si unghiutze frumoase :">.

    >:D<

    ReplyDelete
  30. Oannys Oana - ma bucur ca iti place!:)
    Si eu iti doresc o zi superba!:*

    ReplyDelete
  31. Arata foarte bine! Ma duce cu gandul la primavara! :D

    ReplyDelete
  32. Alexandra - merci, glad u like them!:*

    ReplyDelete
  33. Shopperita - multumesc!:)
    Probabil din cauza verdelui...:D
    kiss u!

    ReplyDelete
  34. Love it, imi place lacul verde :X

    Waiiii cat de dragut este catelusul :X

    ReplyDelete
  35. Oanna - daca chiar nu ai verde, merge si pe alte culori!:)

    Eu te astept la Timisoara in cazul asta. :*:*

    ReplyDelete
  36. Rotsin - si mie imi place tot mai mult verdele, si cand eram mai mica nici nu vroiam sa aud de el...:))
    Puuup.

    ReplyDelete
  37. foarte frumoasa manichiura! cred ca am s-o icnerc si eu :)

    ReplyDelete