Random talk + Stylish Blogger Award

People, today i'm the happiest girl in the world!
De astazi sunt soferita (bine, de saptamana viitoare, cand imi vine carnetul). Stiti ca va spuneam in postul anterior ca am un inceput de saptamana foarte stresant? Ei bine, asta era problema. Am picat de doua ori traseul din cauza emotiilor (mai mari decat am avut vreodata in viata mea) si a unor greseli stupide si nu am mai vrut sa spun absolut nimic despre asta, era prea frustrant...nu am prea vorbit despre asta nici cu prietenii, am pastrat totul pentru mine. So, aseara si astazi am luat cate un calmant (nu stiu cum de nu m-am gandit la asta pana acum) si totul a fost bine, am reusit sa-mi stapanesc emotiile. Iar acum sunt atat de fericita incat chiar simt nevoia sa impart asta cu voi. Mi-am dorit tare mult sa fiu soferita si in sfarsit am reusit. Sooo...i just wanted to share!

Zilele astea a circulat (si mai circula) un tag tare dragut in blogosfera. L-am primit si eu de la: Saloane infrumusetare, Cafeneaua Oanei, ChocolateIguanitza, Superficial doll, Sigina, AdinaGlossy girl & Beauty letters. Le multumesc tare mult, toate sunt niste dragute!:*:*:**:*
Reguli:
- sa spun 7 lucruri despre mine si sa nominalizez alte 15 bloguri.

1. Sunt stangace. La propriu, nu la figurat.
2. Mai am un frate, cu doi ani mai mare decat mine.
3. Sunt obsedata de serialele americane. :))
4. Am terminat atat liceul, cat si facultatea in domeniul turismului. Pastrez traditia si sunt la master tot la turism. :))
5. Am o noua pasiune pentru audio books. Imi place sa adorm "ascultand" o carte.
6. Nu prea imi place sa port parul prins, am impresia ca nu-mi sta bine (incerc sa remediez problema asta si sa gasesc solutii stylish).
7. Eu si prietena mea cea mai buna de cunoastem de 17 ani. I feel old when i say that!:))

Cred ca majoritatea bloggeritelor au primit deja acest tag, dar eu il voi da mai departe intregului meu blogroll. They all deserve this award!:*

---------------------------------------------------------------------------------------------


Day #29 - Your favorite nail polish :
Si ar mai fi multe altele, dar acestea sunt culorile pe care le folosesc cel mai des.

P.S. 1 - Pentru maine, v-am pregatit un nou model pentru unghiute.
P.S. 2 - Nu uitati de concurs, mai aveti 2 zile la dispozitie sa participati.

Kisses,


Share:

73 comentarii

  1. Felicitari pentru carnet si premiu:D

    :*

    ReplyDelete
  2. Felicitari, Anda! Sa fie intr-un ceas bun si sa fii lipsita de evenimente neplacute!

    ReplyDelete
  3. haidiii baaai! nu inteleg de ce te-ai pierdut si oricum nu trebuia sa te stresezi si sa te inchizi in tine. anyway! ma bucur foooarte mult pentru tine, sa inteleg ca azi l-ai luat? miercurea e zi cu noroc si eu tot miercurea am dat si l-am luat :X

    te pup si sa ai o seara cattt mai faina :D (ps: bucura-te ca ai luat carnetu acu pana nu iei dovada, adica poti sa bei in seara asta, ca pe urma o sa fie mai greu :)) )

    ReplyDelete
  4. Felicitari pentru carnet!!!....bine ai venit in clubul soferitelor!!!

    ReplyDelete
  5. Ooooo, ce veste grozava!
    FELICITARI, anda! Ma bucur mult pentru tine!
    Ti-am zis ca eu am luat a 4-a oara traseul, so...you're better than me! :)E tare bine ca ti-au permis sa repeti "experienta" la intervale scurte de timp...cand am dat eu examen pentru permis trebuia sa astepti cca 2 luni pana la urmatoarea incercare! Eu am avut noroc cu cineva care reusea sa-mi reduca "agonia", respectiv perioada de asteptare...:D
    Kisses!

    ReplyDelete
  6. Cand am citit ca ai picat prima data m-am speriat ,eu abia atunci incepeam scoala . Eu am picat la teorie (din 4 persoane a luat 1 singura),bineinteles ca au urmat boceli(ma mir pt ca eu nu sunt atat de sensibila) si tot felul de reprosuri ,dar simt ca aveam nevoie de asta pt ca am si mai multa ambitie ca sa promovez (parca ma si vad blocata la traseu) next time nu voi spune nimanui cand merg la examen sa nu stie nimeni unde merg si ce fac sa nu fiu stresata.Felicitari pt carnet :*

    ReplyDelete
  7. Felicitaaaari!!! Sa fie cu noroc sau, cum se mai zice, sa fie intr-un ceas bun!:*

    ReplyDelete
  8. 1. Felicitari pt carnet! Inca incerc sa-mi fac si eu curaj sa mai dau o data si n-am reusit. N-am mai avut nici timp de chestionare, de nimic. Sper sa ma mobilizez in vacanta si sa ma duc.

    2. YEEEYY :X Unghiutze \:d/. Suna de parca as fi obsedata, dar ador toate modelele tale :d.

    ReplyDelete
  9. felicitari:*...sa ai grija in trafic:)

    ReplyDelete
  10. Felicitari cu carnetul! asa am patit si eu.. am picat de 4 ori orasul din cauza emotiilor.. si ultima data am luat un calmant inaintea examenului.. si maine fac o saptamana de cand sunt soferita! ;)) Sa-l pastrezi sanatoasa!

    ReplyDelete
  11. Felicitari! Si merci ca m-ai inclus in blogroll, ca asa am aflat si eu ca sunt stylish! :D

    ReplyDelete
  12. Felicitarii !!! si sa nu ai parte de evenimente in trafic!
    ai putea sa imi spui si mie ce calmant ai luat? , ca ma asteapta un examen tare greu saptamana viitoare si doar cand ma gandesc la el ma pierd toata... :))
    Ms :*

    ReplyDelete
  13. Felicitari si acum sa ai grija mare:X

    ReplyDelete
  14. Monica - Pisica albastra12 January 2011 at 20:22

    Felicitari din suflet, Anda!!!
    Sa te bucuri de calatorii frumoase si in siguranta!
    Huuuugs!!!!

    ReplyDelete
  15. Felicitari pt carnet si cat mai putine accidente
    :)

    ReplyDelete
  16. Felicitari!stiu cum e cand dai orasul...si eu am avut emotii...

    ReplyDelete
  17. felicitari pentru carnet...sa fii prudenta si sa te bucuri de placerea condusului:P..pups:*

    ReplyDelete
  18. Felicitari pt. carnet.Sa fie fara evenimente neplacute!

    ReplyDelete
  19. abia la campania 1 esti la avon ?eu am primit catalogul C4:|

    ReplyDelete
  20. uuuuuu... ma bucur foarte mult pentru tine!! :) te pup

    ReplyDelete
  21. Soferito, ne intalnim in trafic. :D

    ReplyDelete
  22. waaaaaaw. Felicitări ! Și ..stai liniștită că nu e rușine că ai picat. Eu de 4 ori am avut ochii cât cepele din cauza plânsului...:)) Și plângeam în hohote...
    A 5a oară a fost cu noroc :D

    ReplyDelete
  23. Andreea & Camelia - va multumesc!:*

    ReplyDelete
  24. Felicitari pentru ca esti soferita! Ce a fost nu mai conteaza, acum bucura-te ca ai reusit!
    Te pup!

    ReplyDelete
  25. Superficial Doll - a fost super frustrant pentru ca am picat pentru niste prostii si ca imi era greu sa ma obisnuiesc cu ideea ca nu l-am luat din prima, asa cum imi doream. :D

    Abia astept sa primesc dovada!:D
    Am sarbatorit deja azi, am baut sampanie cu familia & my boyfriend!:)))))
    Pup u!

    ReplyDelete
  26. Precious Deedee - multumesc! Bine v-am gasit!:))
    Kisses!:*

    ReplyDelete
  27. Bravoo! te felicit! eu nu am facut inca scoala de soferi. O sa o fac...la un moment dat! :*:*:*

    ReplyDelete
  28. Anonim - multumesc mult!
    Da, e relativ bine, o luna distanta. Dar tot e mai bine decat doua!:(
    Doamne ajuta ca m-am scapat!:))

    ReplyDelete
  29. manuelita92 - e stresant, stiu, dar o sa treci si peste asta. :)
    Nici eu n-am crezut ca as putea sa am atatea emotii la un examen de genul, nici la licenta n-am fost in halul ala. :))

    ReplyDelete
  30. Alexantza - thank you, sweetie! Sa speram ca asa o sa fie!:*

    ReplyDelete
  31. Oanna - aduna-ti curaj si mergi, sa te scapi de asta!:)

    Pai atunci sper sa-ti placa si modelul de maine. :D

    ReplyDelete
  32. bondarica - o sa am, o sa am! Mersiiii!:*

    ReplyDelete
  33. MihaelaS - felicitari si tie atunci!:*
    Te inteleg perfect, e terorizant!:(

    ReplyDelete
  34. Sadie - pai te am si in blogroll si pe bloglovin'. :D
    Eu de acolo va urmaresc, e mult mai usor!:*

    ReplyDelete
  35. narcisa - Sedatif PC.
    Nu e super puternic, dar ajuta.

    ReplyDelete
  36. Monica - Pisica albastra - asa sa fie!!!
    Multumesc!:*:*:*

    ReplyDelete
  37. Mihaela - mai bine zis, fara accidente! Mersi!:*

    ReplyDelete
  38. Madlen - mersi!
    Bine ca ne-am scapat!:):D

    ReplyDelete
  39. Xella & Irini - va multumesc, fetelor!:*

    ReplyDelete
  40. Anonim - sunt doua tipuri de reprezentanti, eu sunt reprezentant normal si sunt la campania 2 nationala acum (dar nu a aparut catalogul pe site, pentru ca inca este valabil catalogul 1), iar tu esti trendsetter, adica esti cu 2 cataloage inainte. Ma gandeam ca esti informata in legatura cu lucrul asta!

    ReplyDelete
  41. Dia - asa e! Sunt foarte happy acum!:D

    ReplyDelete
  42. Andreea - thaaank you!:D
    Lasa, toate la timpul lor. O sa o faci tu cand simti ca e momentul. :*

    ReplyDelete
  43. 1. felicitari pentru carnet!
    2. super k ai pus si catalogul avon pe blog
    3. abia astept unghiile:X
    Mada-Bz

    ReplyDelete
  44. Mada-bz:
    1. Meeersiiii!:*
    2. Ieri am aflat ca se poate!:D
    3. Sper sa iti placa tutorialul.
    kisses!

    ReplyDelete
  45. iguanitza - mersi de incurajari!:*
    Si eu prima data am plans mult, dar a doua oara nu am mai vrut sa fac asta. :*

    ReplyDelete
  46. Congrats and thanx, I guess! :P :D

    Te pup! :*

    ReplyDelete
  47. Felicitaaari, meriti din plin! >:D<
    Nici eu n-am luat din prima, nu-i niciun capat de tara, after all. Oricum, bine ca a trecut cu bine! :D
    You're so sweet! :*:*

    ReplyDelete
  48. Madutza - multumesc, si tu esti tare sweet!:*:*:*:*

    ReplyDelete
  49. felicitari andaaaaa ! <3
    si eu am aceeasi problema ca tine : nu-mi place deloc cum imi sta cu parul prins !

    ReplyDelete
  50. app, iti poti testa calitatile de soferita in drum spre Bucuresti :D
    pupici!

    ReplyDelete
  51. Irini - iooi, Doamne fereste, vrei sa mor?:))))
    Imi trebuie ceva experienta pentru asa ceva, mai ales ca sa intru in traficul din Bucuresti. :))
    puuuup.:*:*:*

    ReplyDelete
  52. Si eu ti-am dat premiul:D :*

    ReplyDelete
  53. Adina - postasem inaintea ta si de aceea nu apari acolo. Dar te trec acum. :*:*
    Mersi!

    ReplyDelete
  54. felicitari gagica, ma bucur mult!:*:*:*

    ReplyDelete
  55. Special K - multumeeeesc!:*
    Si eu ma bucur muuuult!:)

    ReplyDelete
  56. Il primesti si de la mine
    http://chocos-pretty-things.blogspot.com/2011/01/stylish-blogger-award-planuri.html

    ReplyDelete
  57. felicitari!!!!


    p.s. ce calmant ai luat?

    mersi

    ReplyDelete
  58. Chocolate - multuuumeeeesc, te trec si pe tine in lista!:*:*

    ReplyDelete
  59. mona_sax2 - multumesc!:)

    Sedatif PC.
    Nu e foarte puternic, nu te calmeaza de tot, dar ajuta mult.
    kiss.

    ReplyDelete
  60. Mă bucur tare pentru tine! Să ai mare grijă de carnețel și să nu apeși prea tare pedala! :)))

    Acum, următorul pas este să strângi bani și să-ți cumperi și o mașină :D Asta daca nu ai deja... hihi ;;)

    Pup pup pup! :*:*

    ReplyDelete
  61. Michellinne - Promit, o sa fiu cuminte!:))

    O sa am curand si masinuta!
    Te puuup.:*

    ReplyDelete
  62. Anda....in primul rand sincere felicitari pentru obtinerea permisului auto !!! Cu ocazia asta te invitam in Clubul-Soferitelor.ro sa povestesti atat despre tine cat si despre experientele la volan! Drumuri sigure! :D

    ReplyDelete
  63. Anonim - multumesc din suflet. :*

    ReplyDelete