Tag: What makes me happy

   Am primit acest tag acum cateva zile de la Irina si de la Iguanitza, carora tin sa le multumesc ca s-au gandit la mine. Mi-a facut placere sa citesc postarile tuturor. Imi place sa aflu lucruri noi despre voi. Cum spunea si  Koko, incepem sa fim o comunitate tare frumoasa si asta nu poate decat sa ma bucure!:)

Astea fiind spuse, pot sa incep:

1. Sa imi stiu familia aproape, sa stiu ca sunt sanatosi si fericiti la randul lor;
2. Nu stiu cum sa explic mai bine asta, dar imi place cand se schimba anotimpurile, senzatia aceea pe care o ai, aerul nou. De exemplu, cand vine iarna mirosul de afara, primavara pomii infloriti si primele raze de soare care te inveselec instant, frunzele cazute prin parc toamna, etc.
3. Vacantele, vacantele si iar VACANTELE! :)) Ador sa vizitez locuri noi, sa merg intr-un loc care sa implice de obicei mare, munte si multe locuri de vizitat (totusi nu e o regula), sa ma intorc acasa cu 1000 de poze, sa ma lafai la soare ore in sir, sa stau in apa marii pana mi se increteste pielea. E un sentiment care nu as vrea sa se sfarseasca vreodata. Dar din pacate trece prea repede.

4. Cainele meu Max si mutra lui bleaga, dar caracterul plin de energie.

5. Sa iubesc si sa fiu iubita.
6. Sa imi cumpar haine/cercei/esarfe/parfumuri/machiaje...:))
7. Blogul meu de care am devenit dependenta.
8. Comentariile voastre. Cele care nu sunt rautacioase bineinteles!:))
9. Mancarea chinezeasca.
10. Sa conduc(mai nou).
11. Cand imi reuseste ceva ce imi doresc foarte mult. De obicei perseverez pana se intampla asta.
12. Plimbarile cu prietena mea cea mai buna.
13. Sa imi confectionez singura accesorii.
14. Sa citesc carti de geografie, sa ma uit pe harti si pe Google Earth. Can't get enough! 
 
15. Serialele mele preferate. Lame, i know!:))






 Unele sunt lucruri mici, altele sunt mari, dar cam asta mi-a venit acum in minte. Enjoy!

   In alta ordine de idei, ma tenteaza RAU sa imi nuantez parul sau sa mi-l vopsesc cu o vopsea fara amoniac. 
Ce culoare m-ati sfatui sa ma fac? Ce credeti ca mi s-ar potrivi?
As vrea tare mult sa vad care este si parerea voastra. Should I do it? Ideea e ca se duce, altfel nu m-as face. Cel putin nu inca.
Ce produse ar fi bune pentru asa ceva?

Kisses,
Anda

Share:

41 comentarii

  1. Nu stiam ca ai un caine. E tare, tare frumos! Sa iti traiasca! :*

    ReplyDelete
  2. Shopperita - am o poza in dreapta cu el, de cand am inceput cu blogul. El e!:) Doar ca acolo era mai mic. Pupici!
    Multumesc, asa sa fie!

    ReplyDelete
  3. Nu am fost atenta. Asa sunt eu, rareori observ detaliile. :P
    Am uitat sa precizez ca sunt intru totul de acord cu punctul 2. :D Ca sa nu mai vorbesc de mancarea chinezeasca..yumeee!!

    ReplyDelete
  4. Shopperita - no problem!:D
    Numai cand ma gandesc la mancare chinezeasca salivez. Pe bune!:))))
    pup.

    ReplyDelete
  5. A inceput sa mi placa graav dexter :))) :">

    iar pe Max il ador ♥ pup:*

    ReplyDelete
  6. Special K - ti-am zis eu ca o sa iti placa! E fantastic!:X:X:X

    Ma bucur ca iti place de Maxi!:D :*

    ReplyDelete
  7. orice nuanta mai putin negru/rosu sau decolorare :D te pup si sa stii ca ma regasesc in majoritatea lucrurilor :*

    ReplyDelete
  8. Superficial Doll - pai atunci imi ramane doar o nuanta mai inchisa de saten...:)
    te pup!:*

    ReplyDelete
  9. acum vreo luna-doua m-am gandit sa imi iau si eu nuantator ca sa imi fac parul mai inchis la culoarea (il am saten deschis, l-as vrea saten inchis). nu am gasit nuanta pe care o voiam asa ca am cumparat culoarea mea si un brunet; m-am gandit sa pun un plic din fiecare ca sa se amestece. rezultatul? nu a iesit absolut nimic. m-am gandit sa pun doar plicul acela de brunet care imi ramasese si mi-a iesit EXACT nuanta pe care o voiam. pacat totusi ca s-a luat de la prima spalare ... a, am uitat sa mentionez de care era: LonColor (vreo 7-8 lei)

    ReplyDelete
  10. Eu te-as sfatui sa nu te faci deloc, spun asta pentru ca ma vopsesc de mica, si de cativa ani de zile imi doresc sa ajung la culoarea mea naturala. Evident ca nu o sa ajung decat daca o sa par neingrijita vreo 3 ani, si cu tuns regulat. Ce poate sa fie mai frumos decat un par natural, ingrijit, curat, cu un luciu extrem de natural si rar intalnit la cele care se vopsesc?(ma rog, exista un luciu artificial care se vede cel mult o saptamana de la vopsire si apoi se revine la acel par tern, uscat, degradat, etc) Stiu ca tentatia e mare, ca sunt o sumedenie de culori, de nuante, de reflexe, de...dar tot cel natural mi se pare mai interesant.
    P.s: i love chinese food, too. am avut ocazia sa o mananc si la ea acasa :D

    ReplyDelete
  11. Sa iti traiasca Max, sa iti bucure fiecare clipa, asa cum imi inchipui ca o face. Este adorabil!

    ReplyDelete
  12. Ai putea face niste 'experimente' in photoshop, sa vezi ce culoare crezi ca te prinde mai bine.

    Oricum, nu uita ca ai spus ca te simti mandra de culoarea naturala atunci cand lumea te intreaba 'cu ce culoare te-ai vopsit?' :D

    In the end, it's all up to you :)

    ReplyDelete
  13. Interesanta postare, dar nuuuuu, de ce sa te vopsesti? Ai o culoare atat de frumoasa... Dar e decizia ta ^.^

    xoxo

    ReplyDelete
  14. Am o gramada de scris in comentariu so here I go :))

    TVD, Gossip Girl love love.. Grey's Anatomy, my life!! :)) loveee

    Imi place cand aud persoane care se simt fericite atunci cand calatoresc, cum spuneai si tu sa te uiti pe harti si pe Google Earth si sa vezi fel de fel de locuri.. wow.. eu nu cred ca as avea rabdare sa fac asa ceva, si oricum nu mi-a placut niciodata geografia, dar sa cunosc lume noua si mentalitati si culturi diferite imi place! :D

    Cat despre nuantarea parului, eu am patit-o rau d la sampoanele alea. Mi-am cumparat de la Londatrend ce-i drept (firma de.. "firma") si mi-a nuantat frumos, singura problema a fost dupa vreo 2 saptamani cand incepusa sa-mi cada parul :( Eu am parul cu tendinta de ingrasare, firul subtire, nu l-am vopsit niciodata cu vopsea permanenta, decat o singura suvita odata si decolorat doar varfuri. Nu pot nici sa-ti sugerez un nuantator pentru ca ptr mine sunt un foarte mare NOT dar nici sa-ti spun sa nu incerci, pentru ca s-ar putea sa nu-ti faca rau. Poti incerca mai degraba o vopsea fara amoniac, in genul celor de la L'Oreal, sper sa nu gresesc, Casting Creme Gloss :-?

    pup

    ReplyDelete
  15. Alina - Loncolor mi-as lua si eu. Asta vreau. Sa nu tina. Nu sunt pregatita sa renunt la culoarea mea naturala inca. :)

    ReplyDelete
  16. Katyna - ce norocoasa esti! E mare diferenta intre mancarea chinezeasca de aici si cea de acolo, de la mama ei?
    Oricum, indiferent unde as manca-o, ramane preferata mea. Dupa cum ziceam, salivez numai gandindu-ma la felurile alea de mancare!:)))))
    In legatura cu parul. Nu vreau ceva permanent, n-as avea curaj, imi place inca nuanta parului meu. As fi vrut ceva asa, sa ma tina o luna doua si sa se duca complet.
    pupici!

    ReplyDelete
  17. Andreea - multumesc din suflet! Asa sa fie. E febletea mea!:D

    ReplyDelete
  18. Cristina - ai dreptate. Dar se pare ca ati inteles gresit. Eu nu vreau ceva definitiv, as fi vrut ceva sa se duca in cateva saptamani. Dar mi-a mai trecut elanul. :))
    Cred ca o sa imi fac niste suvite negre (cateva, pe sub, sa para mese) si atat.
    :))
    Nu stiu inca cum se face chestia aia in Photoshop...*blushing*... :))

    ReplyDelete
  19. Alexandra - m-ati cam convins!:))))))

    ReplyDelete
  20. Lauren - I totally agree! :))
    Parca si mie Grey's Anatomy imi place cel mai si cel mai mult!:D

    Da, geografia e o pasiune de a mea. A inceput sa-mi placa din generala pentru ca aveam un profesor foarte pasionat si mi-a insuflat si mie chestia asta. Am fost si la olimpiada. :))
    Eu is in stare sa ma uit ore intregi pe harti si mai aleg pe Google Earth. Ma uit la poze, etc. :))
    Si cartile alea de la Adevarul le citesc cu Google Earth langa mine. Tot ce scrie acolo verific, sa vad cat mai multe imagini sa vizualizez tot. :)

    M-ai speriat cu nuantatoarele!:(
    Si eu am parul cu tendinta de ingrasare si cu firul subtire. As muri daca ar incepe sa-mi cada. :(
    Te pup!:*

    ReplyDelete
  21. La partea cu geografia clar nu suntem pe aceeaşi lungime de undă...eram praaaf la geografie în liceu :D

    Sfatul meu este să nu te vopseşti deloc :X Eşti frumoasă şi aşa, naturală! :*

    ReplyDelete
  22. Michelline - eu am fost anti istorie in schimb!:D

    Cred ca m-ati convins cu vopsitul asta, desi asa am chef de o schimbare!:)

    Pup u girly!:*

    ReplyDelete
  23. te sustin cu serialele :x si eu sunt innebunita dupa ele :D

    ReplyDelete
  24. Buna Anda!

    Foarte dragut articolas! vazand ce machiaje sofisticate realizezi ma asteptam sa te faca fericita si lucrurile sofisticate, dar ma bucur sa vad ca mai exista persoane pe care le fac fericite lucrurile simple :)
    Da, e o trecere cam brusca, dar eu cred ca ti-ar sta bine cu o culoare:-? hazelnut sau coniac, maxim un saten inchis, negru nu ti-as recomanda si probabil ca ar fi un soc prea mare( numai eu sunt nebuna care a facut o trecere brusca de la roscat deschis deschis inspre blond la negru, bine, asta inainte sa incep facultatea, si asa ca nu ma cunostea nimeni:-") :D
    Asa ca iti recomand o schimbare moderata, aproape de culoarea ta naturala si da, incearca o vopsea fara amoniac:)) Eu una folosesc Wellaton, mi-a recomandat-o un stilist:D

    Pup si mersi pentru parerea despre pensulicile Elf:)

    ReplyDelete
  25. Ada - eu prefer sa ma uit la ele decat la filme (desi ma uit si la filme). Dar astea au continuitate. :)
    Si sunt asa faaaaine!:X

    ReplyDelete
  26. Alexxa - de obicei ma fac fericita lucrurile acestea mici. Daca am sta sa asteptam doar lucruri majore ca sa fim fericiti ar fi cam nasol si deprimant pentru noi. Este important sa cauti frumusetea lucrurilor marunte.

    Pffff, iti dai seama ca nici eu nu stiu ce culoare imi doresc? Ce era mai important pentru mine era sa iasa tot din par, sa nu ramana nimic dupa o anumita perioada...acum nu mai stiu ce sa fac, chiar sunt confuza!:))

    N-ai pentru ce!
    Te pup!:*

    ReplyDelete
  27. eu zic sa nu incerci vopseaua fara amoniac sub nicio forma. mai bine te faci cu permanenta. eu am incercat unele vopsele permanente, iar rezultatul a fost divin :X un par asa sanatos si lucios si :X aaah, perfect. in schimb, cand m'am facut cu vopsea fara amoniac am inceput sa plang dupa ce am terminat sa ma vopsesc. tern, incredibil de aspru, un cosmar.

    si apropo, sunt vopsele normale care se duc destul de repede, daca alegi o nuanta doar cu putin mai inchisa.

    ReplyDelete
  28. Deia - de vopsea permanenta nici nu vreau sa aud!:))
    Cred ca nu ma mai fac cu nimic pana la urma.
    M-ati speriat!:P
    :*

    ReplyDelete
  29. Nu, nu-i adevarat, sunt super vopselele fara amoniac:O nu se compara..inainte de a folosi wellaton, foloseam garnier color&shine, si imi lasa un par superb, mega stralucitor..si nu este permanenta;))
    Nu cred ca ai de ce sa te sperii daca incerci Garnier, Wellaton sau Revlon, nu exista riscuri::) Si in caz ca iti dauneaza (foarte mica posibilitatea) am eu o reteta de masca de par geniala care ti l-ar salva:
    -Ulei de ricin;
    -Vitamina A lichida;
    -Ulei de masline;
    - 1-2 lingurite miere;
    -2-3 capsule de vitamina E lichida (gasesti la farmacie capsule moi de vitamina E).

    Uleiul de ricin, vitamina A si uleiul de masline se adauga in aceeasi cantitate- eu una pun cate 10 ml de fiecare(masor cu sticluta de vitamina A, care e cea mai mica).
    Se amesteca si cu celelalte, se aplica pe par (o sa fie foarte foarte uleios, dar sa nu te sperii, eventual pui o punga sau un prosop caldutz ca sa nu picure prin casa) si se lasa o ora sa actioneze sau cat vrei. Apoi clatesti bine si folosesti samponul obisnuit, rezultatele sunt impresionante, un par imponderabil, care aproape nu necesita pieptanare si o stralucire de vis:D!! E recomandata o data pe saptamana, desi mie mi-a fost lene in ultima vreme=))

    ReplyDelete
  30. Alexxa - of, ma crezi ca sunt asa de confuza acum?
    Garnier as alege si eu. AM auzuit numai lucruri bune despre ea.
    Acum nu stiu daca sa ma fac cu Garnier sau pur si simplu sa imi fac vreo 10-15 suvite negre si atat.

    ReplyDelete
  31. Si mersi de reteta, cred ca o sa o incerc. :D:D:D
    Sunt sigura ca are efecte bune.

    ReplyDelete
  32. Cu suvite negre cred ca ai arata ciudatel, sincer:)) Garnier color naturals se ia cel mai repede, e din categoria a IIa, nu e permanenta:)
    Da, are super efecte masca:D

    ReplyDelete
  33. De ce sa arat ciudat cu suvite negre? :-??
    Nu as vreaa multe, le vreau asa pe sub, sa para mese.
    O sa ma uit ce nuante sunt la Garnier, desi nu stiu exact ce culoare mi-as dori (iti dai seama?:)))) ), sper doar sa-mi iasa tot din par cu timpul.

    ReplyDelete
  34. Hum, nu stiu, asa cred:D Mi se par aiurea suvitele de par mai inchise decat culoarea naturala:O Si recunosc, nu prea sunt amatoare de suvite=))
    Cred ca au nuante dragutele la Garnier in gama blond-saten:)
    Pana la urma tu decizi, lumea doar isi da cu parerea:))

    :*

    ReplyDelete
  35. hello! in legatura cu nuantarea parului si eu m-am decis greu pt ca tin la sanatatea lui dar pana la urma m-am vopsit cu o vopsea fara amoniac si nu regret. Incearca Revlon Colorsilk, eu sunt ft multumita , numai cu ea ma fac, are culori naturale, se duce uniform si nu deterioreaza parul, asta pt ca nu e facuta in Polonia sau mai stiu eu unde ci e importata din US si are eticheta in ro lipita. Costa in jur de 34 ron, dar la Real gasesti mai ieftin sau la B&B in Bega mai au oferta 1 + 1 gratis.

    ReplyDelete
  36. Alexxa - De aia v-am si cerut parererile. Chiar tin cont de ele. Unele dintre voi aveti experienta cu vopsitul. Eu sunt total pe langa pentru ca n-am fost vopsita vreodata. :))

    ReplyDelete
  37. Anonim - iti multumesc mult pentru informatie. Chiar ma ajuta! :*

    ReplyDelete
  38. Eu cred ca te-ar porinde de minune un ciocolatiu, culoarea aceea de maro-auriu-ciocolata :)) da, da, nu sunt buna la descrieri de culori :))
    Apropo, Loncolor chiar iese de tot din par? eu ma vopseam inainte cam la 2 luni, m-am vopsit si de 3 ori intr-un week-end :)) de vreun an nu m-am vopsit, insa tare m-as face iar ciocolatie, imi statea bine, numai ca vreau sa iasa repede din par, cam la 5-10 spalari (asta inseamna sa o am pe par 10-20 zile :)) )

    ReplyDelete
  39. Alexantza - si eu tot la ciocolatiu m-am gandit sa stii!:D
    Acuma sa vedem. Eu tot traiesc cu frica ca poate nu iese...
    Exact asa vreau si eu, sa iasa repede din par. :D

    ReplyDelete
  40. looove the dog!
    and all those series :)

    ReplyDelete
  41. Melina - he is the love of my life! :)

    ReplyDelete