Review: Farmasi Stay Matte Foundation


 Mai exact Farmasi Stay Matte Mineral Enriched - full coverage with matte finish, shine control, long-lasting foundation (i know, i know, long name).
 Foarte multe dintre voi ati fost curioase sa aflati informatii despre el si m-am gandit ca n-are rost sa va explic in comentarii la fiecare in parte si ca ar  fi mult mai util un review.

 Am achizitionat acest fond de ten, impreuna cu alte produse, printr-o comanda pe site-ul oficial al celor de la Farmasi. Am fost foarte curioasa ce poate sa faca si sincer va spun ca nu aveam absolut nicio speranta, pur si simplu curiozitatea m-a indemnat sa-l iau, avand experiente bune in trecut cu aceasta firma.
Si totusi, acest fond de ten mi-a depasit toate asteptarile. Nu este bun, ci foarte bun! Nu ma pricep sa citesc ingrediente, probabil nu este la fel de calitativ ca un fond de ten scump, insa efectul este mult mai bun decat la multe fonduri de ten scumpe din categoria dermato-cosmeticelor pe care le detin.

- reuseste sa pastreze tenul mat si este long-lasting, asa cum zice si pe ambalaj si nu mi-a provocat absolut nicio reactie neplacuta. Tenul meu il iubeste.

- este umitor din punctul meu de vedere cum un produs atat de ieftin (9lei!!!) poate fi atat de bun, iar unul foarte scump (60-80 lei) te poate dezamagi complet.

- va spun sincer ca imi place la fel de mult ca si Colorstay de la Revlon. Din punctul meu de vedere isi merita fiecare banut (oricum sunt putini) si vi-l recomand cu drag. Chiar sunt curioasa ce parere veti avea.

- are putere de acoperire medie spre mare (la fel ca si Colorstay);

- momentan am nuanta 02, insa imi doresc sa imi iau si 03 sau 04, trebuie sa merg la stand sa vad ce si cum, care e mai potrivit, mai ales acum ca vine vara (desi ar trebui totusi sa ma abtin, ca am destule care ma asteapta pentru vara ☺).

INGREDIENTE:

In final, va las cu o mica demonstratie:
 Nu v-am aratat pana acum problemele mele, insa v-am spus de multe ori ca ele exista. O lunga perioada de timp nu am avut treaba cu tenul, insa la sfarsitul acestui an totul s-a schimbat iar tenul meu a devenit problematic. Acum s-a imbunatatit considerabil aspectul, insa inca mai am destule de semne. Totusi, keep in mind ca pozele sunt facute cu macro,  in realitate nu se vede atat de urat. :)

P.S.: Mai aveti o singura zi la dispozitie sa participati la concurs. Astept entry-urile voastre. :*


Va pup,


Share:

56 comentarii

  1. Wow chiar ma intrebam cum o fi. Deci e clar, cand vin in Tm direct la standul Farmasi ma opresc! :))
    Adica, se gaseste la stand sau trebuie sa dau comanda pe site?

    Ms, pup!

    ReplyDelete
  2. Cam asa arata si tenul meu :( M-am obsnuit cu ideea ca e cu probleme si incerc inca sa le remediez.. Ma bucur ca ti-a mers fondul asta de ten :D si chiar se vede bine pe ten, acopera bine! :D te pup!

    ReplyDelete
  3. Hey! Ai un tag de la mine aicihttp://make-upbydina.blogspot.com/2011/03/tagversatile-blogger-award.html kiss:*

    ReplyDelete
  4. Eu am nuanta 03 si nu mi se potriveste deloc.E portocaliu...in schimb,calitatea e de necontestat.Imi place foarte mult ca inchide porii foarte dilatati.Asta este singura problema a tenului meu.Si cand am un cos mai problematic, il ususca imediat si il acopera perfect.Nici mie nu mi-a venit a crede cand am vazut ca si un produs de 9 lei poate face minuni.

    ReplyDelete
  5. ohh, mie una nu imi place delocc!
    adica, da acopera destul de bine, dar arata super fals, ca o masca.
    si il intind cat pot eu de bine.. nu stiu..

    acuma il combin cu un tinted moisturizer de la elf si arata mai okei.

    ReplyDelete
  6. am vrut si eu sa il cumpar,dar am gasit doar 01 si 03[la un magazin din zona]. O intrebare... nuanta 02 e spre roz sau spre galben? Sa stiu daca are rost sa-l caut. Eu am pielea mai galbena si nu prea nimeresc nuantele.. pupp

    ReplyDelete
  7. ai dreptate in privinta produselor scumpe care te pot dezamagi si nu numai in aceasta privinta. cred ca este un fond de ten bun, dar nu are SPF, nu-i asa? mie imi plac produsele farmasi, am de la ei momentan doar un ruj si o pudra, dar vor mai urma. referitor la problemele pe care le ai cu tenul, si la mine e la fel, dupa problemele propriu zise raman urmele, iar mie imi vine sa ma dau cu capul de toti peretii...

    ReplyDelete
  8. hmmmm suna bine....parca as fi tentata sa mi-l iau si eu. :D ai idee cat rezista pe fata? se duce dupa 2 ore sau mai ai ceva ceva dupa o zi de plimbarica?

    ReplyDelete
  9. m-ai facut curioasa!sigur o sa-l incerc si eu:)
    te pup

    ReplyDelete
  10. Wow, chiar acopera foarte bine si inteleg perfect ce fel de probleme ai cu tenul. Cu aceeasi problema se confrunta si sora mea! Are niste pete mici, rosiatice dar in realitate nu se vad foarte tare!

    ReplyDelete
  11. anda, m-ai convins! again!:))
    eu care sunt mare fan revlon color stay si consider ca e de neinlocuit (la suma de bani respectiva!), neaparat imi voi comanda si acest fdt farmasi (imi va folosi macar ca rezerva cand astept un color stay sau cand nu dispun de banii necesari pentru acesta! si poate ca imi va face o surpriza atat de grozava incat sa-i raman fidela!)
    multumesc, anda!
    pipicei! (ilda76)

    ReplyDelete
  12. Chiar arata bine, acum il vreau si eu! :)) Ma gandesc ca ma mai caramelizez macar sa am tenul mai inchis cu jumatate de nuanta, sa mi se potriveasca 01 :))
    Eu in ultimul timp am folosit unul de la Maybelline, Pure Foundation Mineral, sub forma de pudra. Il ador! Poate voi scrie despre el:P
    Te pup:*

    ReplyDelete
  13. Suna tare bine, mai ales ca, daca am retinut bine, tu ai tenul mixt sau gras, nu?

    ReplyDelete
  14. sunt curioasa daca are culoare frumoasa sau tinde spre acel portocaliu de care toate ne ferim...ma rog aproape toate:)) si daca nu incarca tenul..multumec:*

    ReplyDelete
  15. M-ai convins. In weekend mi-l iau :D.

    ReplyDelete
  16. Ce interesant....mi l-as lua si eu, doar asa sa am cv mai high coverage cand ies seara in oras si fac poze, sa nu mai stralucesc de la photoready :)) :d

    ce ma oftic ca n-am citit mai devreme...chiar azi am fost langa un stand..pff 8-| :))

    ReplyDelete
  17. Imediat dupa postarea cu noile tale achizitii am dat si eu comanda. Printre altele am luat si fondul de ten si abia astept sa il incerc :X

    ReplyDelete
  18. Wow,arata f bine.Chiar ma incurajezi sa-l comand.
    P.s,ai un tag de la mine:*
    http://alinabarbumake-up.blogspot.com/2011/03/tagversatile-blogger-award.html

    ReplyDelete
  19. eu l-am testat la stand si mi-a placut ca desi am luat o nuanta clar mai inchisa decat ar trebui, parca s-a adaptat...sau sa fie becurile de vina? nu stiu...anyway..mi-a placut textura....din pacate, fiind destinat unui ten gras nu cred ca m-ar ajuta, avand in vedere tenul meu deja super uscat. sa-l folosesti sanatoasa btw :*

    ReplyDelete
  20. Chatte's World of Colours - da, da, se gaseste si la stand, numai ca sunt o idee mai scumpe (la stand e 11 lei).
    :*

    ReplyDelete
  21. Lauren - eu nu ma pot obisnui, pentru ca nu era asa. :(
    Ma lupt incontinuu si am o grija imensa de tenul meu, sper sa fie bine.

    Acopera neasteptat de bine. :)

    ReplyDelete
  22. figura, "nu arata asa rau" :) daca ar fi aratat chiar asa, fii tu sigura ca numa cu fdt nu il rezolvai :) eventual cu fotosop :P zici ca e ok? si pt ten uscat? batonul ala ce ai zis ca l-ai luat si ca e prea deschis.. e intere. tre sa trec pe la stand ... daca nu ma risc de pe site. :*

    ReplyDelete
  23. Ana Maria P. - incearca 02 atunci, e o nuanta ok. :* Trebuie sa merg si eu la stand sa studiez nuantele.

    ReplyDelete
  24. Denisa - pai parca ziceai ca esti incantata. :)

    La mine nu arata deloc ca o masca, nu stiu ce sa-ti zic...poate pui prea mult sau poate ti-ai luat o nuanta nepotrivita...:-?? idk

    ReplyDelete
  25. Pucca - e mai rozaliu. Eu am subton neutru (nici cu subton cald nici rece, e la mijloc) si se adapteaza foarte frumos, nu ma face roz la fata. :)

    ReplyDelete
  26. KarmenB - eh, cate sa-i mai cerem saracului pentru 9 lei?:))
    Nu, nu are, insa eu nu tin neaparat sa aiba fondul de ten, prefer sa-si faca treaba bine. Important e sa aiba crema de fata. :*:*

    Da, sunt de-a dreptul disperante urmele. x(

    ReplyDelete
  27. Pixie - varianta 2. Tine foarte bine. Sa zicem...7-8 ore...cam asa.

    ReplyDelete
  28. ladybug - sa revii si sa imi zici cum ti se pare. :*

    ReplyDelete
  29. auroratoma - sa vezi ce frustrant e cand sunt pe fata ta. :( Uneori iti vine sa iti pui o punga mare pe fata!

    ReplyDelete
  30. ilda76 - chiar sunt curioasa ce parere o sa ai. Investitia e minora, merita sa-l incerci.

    Si mie mi se termina Colorstay in curand, e primul, dar cu siguranta o sa revin la el. Insa la toamna, ca am multe de nuante mai inchise care ma asteapta cuminiti pana la vara. :)

    ReplyDelete
  31. AlexantzA - pai mergi intai la stand, sa vezi ce si cum. Poate ti se potriveste si acum 01. :*

    ReplyDelete
  32. Camy - da, asa e. Ai retinut bine. :*:)

    ReplyDelete
  33. Carmen - daca folosesti nuanta potrivita, asta nu se intampla. De obicei apare portocaliul acela cand folosesti un fond de ten mai inchis decat tenul tau.
    Eu sunt obsedata sa nu se vada diferenta, nu imi place deloc.

    ReplyDelete
  34. Iulia - astept impresii si la asta si la Affinitone. :D

    ReplyDelete
  35. Un adevarat chilipir,se pare.Eu astept sa vad un machiaj cu fondul asta de ten.Apoi ma hotarasc :P

    ReplyDelete
  36. Special K - chiar ai putea sa-l incerci, e un chilipir. :)

    Lasa ca mai mergi tu prin mall si il iei atunci. :*

    ReplyDelete
  37. Rotsin - :))
    Sa le folosesti cu placere pe toate!:*

    ReplyDelete
  38. Alyna.make-up - multumesc pentru award.

    ReplyDelete
  39. aqua_shell - daaa, asa e, se adapteaza foarte frumos. :)

    Pai nu vad ce rau ar putea sa-ti faca. Nu scrie pe el ca e pt ten gras. Din denumire intelegi ca e un fond de ten care lasa aspectul mat tenului.

    Daca nu, incearca-l pe cel Hydravite, insa e putin mai scump, 15 lei pe site. Sau cel High Performance - 23 lei.

    :*

    ReplyDelete
  40. Sigina - au fost si momente in care nu rezolvam cu fdt. :(
    Insa acum e mai bine, doamne ajuta!

    Fondul de ten stick nu ti-l recomand de cat daca vrei sa-l folosesti pe post de corector. Altfel incarca cam rau tenul.

    Eu cred ca asta Stay Matte ar putea fi ok si pt ten normal si uscat. :*

    ReplyDelete
  41. CosmeticsReview - daca te uiti cu o postare mai jos vei vedea. :)

    ReplyDelete
  42. Draga Anda, imi pare rau ca te-ai trezit cu schimbarile astea, desi dupa cum ti s-a mai spus, nu arata atat de rau incat sa disperi. Visul meu ar fi sa am un ten perfect uniform, dar am o multime de pistrui mai mici sau mai mari, pe care nici fondul de ten nu-i acopera complet (sau poate asta i-ar acoperi?). Acum, ca a venit primavara, mi-am adus aminte din nou de ei si chiar ma oftic...

    ReplyDelete
  43. arata bine pe tine dar eu una mi-am gasit noua dragoste..fondul de ten mineral. trebuie sa ii fac un review cat de curand...

    ReplyDelete
  44. da, am fost incantata prima data cand l'am aplicat, dar am mers jos apoi sa mananc si zice mama: ti'ai pus o tona de fond de ten pe fata? :))
    nu stiu.. totusi cred ca e din cauza ca il aplic cu degetele..daca as avea un buretel (trebuie sa cumpar si sa incerc neaparat) sau o pensula stippling s'ar apica super frumos!

    ReplyDelete
  45. Sadie - ce sa facem, cred ca niciodata nu o sa fie totul perfect pentru noi. :))
    Dar na, cel mai important e sa fie fata sanatoasa.

    ReplyDelete
  46. Schumita - si eu ma inteleg foarte bine cu fondurile de ten minerale. :)

    ReplyDelete
  47. Denisa - eu aplic mereu fondul de ten cu flat top brush sau cu stippling brush.

    ReplyDelete
  48. Wow, nu m-as fi asteptat la asa rezultate de la un fdt ieftin... si ieftin e chiar putin spus.

    M-a impresionat mult de tot nivelul de acoperire. Si eu am ceva probleme cu tenul, ce-i drept minore, dar de multe ori am fost dezamagita de produse scumpe cand vine vorba de acest aspect.
    Nu mai spun ca de multe ori imi iritau tenul si efectiv nu putea sa fac altceva decat sa arunc produsul la gunoi...

    ReplyDelete
  49. hm :) ce spui tu aici suna bine.
    In Iasi sunt peste tot standuri Farmasi dar nu m-au interesat prea mult. Abia acum am inceput sa incerc produsele de la el. Iar fdt-ul e is already on my wish list :D

    great review
    kisses

    ReplyDelete
  50. Hmm, suna bine! Trebuie sa-l incerc si eu! :) Pup! :*

    ReplyDelete
  51. Little D. - exact, ai mare dreptate!

    ReplyDelete
  52. foxy - te sfatuiesc sa incerci si rujurile & lacurile. Sunt super misto!:X

    ReplyDelete
  53. Alexandra - let me know if u do!:*

    ReplyDelete
  54. wow chiar ca acopera bine! si e si ieftin.Pupici!

    ReplyDelete