Haul Avon - C5/2012


Hello!


I know I'm soooo late with this haul and that C5 is so out of date right now, but I thought I could show you these products, because you will be able to find them in the following campaigns. Btw, some of them are from C4 (round 2 - you can see round 1 here).

Stiu ca sunt mega intarziata cu haul-ul pentru campania 5 si ca a expriat de 1000 de ani catalogul, insa m-am gandit sa va arat totusi produsele pe care le-am cumparat, deoarece le veti putea gasi si in urmatoarele cataloage (cele actuale, hi, hi). De asemenea, cateva produse sunt si din C4 (runda 2 - runda 1 o puteti vedea aici).



 Nailwear pro - Illusion 
I love this color! It's so delicate and romantic! 
M-am indragostit de aceasta culoare! E atat de delicata si romantica!:X 

Pret: 13.99 lei (C5)


Nailwear Pro - Aqua Fantasy
Another amazing color! It's perfect for spring and summer!
Inca o culoare absolut superba! Este perfecta pentru primavara si vara!

Pret: 13.99 lei(C5)


Nail Experts Revitacool Base Coat
It gives a nice, cooling effect when you apply it on your nails. You can feel it only for about 10 seconds, though. I like to use it as base coat for my nail polishes, not as a treatment.

Da o senzatie racoritoare cand o aplic pe unghii, care chiar imi place. Totusi, nu dureaza mai mult de 10 secunde, nu va speriati! Imi place sa-l folosesc doar ca base coat, ci nu ca un tratament. 

Pret: 11.99 lei (C5)


Supershock eyeliner - Golden Fawn & Blackberry

Swatches:
Wanted these two since they appeared. Love the colors! You will see them in action in my future makeup tutorials.
Mi le-am dorit inca de cand le-am vazut pentru prima data in catalog. Ador culorile! Cu siguranta le veti vedea "in actiune" in urmatoarele postari cu machiaje.

Pret: 12.99 lei / bucata (C5)


Balsam de buze cu reflexii (tinted moisturizer) - Pink
Now this is oldschool and it reminds me of my teen years! I used to use this tinted lip balm all the time when I was in secundary school and I had to have this in my collection again! Now I want it in Red too because I love it!:X

Acest produs este deja oldschool si imi aduce aminte de adolescenta mea. Il foloseam mereu pe cand eram prin clasa a 8-a, asa ca a trebuit sa il detin din nou!:X Acum il vreau si pe rosu...love it!

Pret: 14.99 lei (C5)



Anew Rejuvenate Eye Cream Night/Day
Because I have to take care of my eyes if I don't want wrinkles, right? :)
Pentru ca trebuie sa am grija si de ochii mei daca nu vreau riduri, nu? :)


Eye Makeup Remover Lotion
It's not the first time I use this and I think it's really good. I like it, it's gentle and it doesn't irritate my eyes.

Nu este prima oara cand folosesc acest produs si il consider foarte bun. Are o consistenta cremoasa si nu imi irita ochii absolut deloc.

Pret: 7.99 lei (C4)


Solutions Body - Stretch Marks and Lift & Firm Bust treatments
Unfortunately, I need the first one for some parts of my body and I'm curious what it can do. For the second one (Lift & Firm bust) it was pure curiosity. I have to take care of that part of my body too though....:)

Din pacate, de primul am nevoie pentru ca am cateva vergeturi de care trebuie sa ma ocup si sunt curioasa ce poate face. Al doilea l-am luat din pura curiozitate (Lift & Firm bust). Totusi, trebuie sa avem grija si de aceasta parte a corpului nostru, nu? :)

Pret: 
Solutions Stretch Mark - 26.99 lei (C4);
Solutions Lift & Firm Bust - 27.99 lei (C5).


Pink Makeup bag
I needed a new makeup bag. This one is pink and cute...so I got it!
Aveam nevoie de un nou portfard. Acesta este roz si dragut, mi-a placut tare mult...asa ca l-am luat!:))

Pret: 20 lei


Tabby bag
I'm in love with this...it's all I can say!!!
O iubesc...atat pot spune!!!

Pret: 84.99 lei (C4)


Have you purchased anything from Avon lately?
Voi ce v-ati achizitionat in ultima perioada de la Avon?






Kisses,


Share:

0 comentarii