Rimmel London Series: Easter Make-up

Hello!

Deoarece se apropie Pastele, m-am gandit ca cel mai potrivit pentru saptamana aceasta ar fi sa va prezint o propunerea mea pentru aceasta sarbatoare. Am realizat ceva vesel si primavaratic (asa cum imi place mie in aceasta perioada), insa am pastrat accentele sexy si feminine prin conturarea ochilor cu negru si punand mai mult accent pe buze. Sper sa va placa!




TUTORIAL


Pentru ochi, am folosit urmatoarele produse:
- de data aceasta, am inceput prin a aplica pe toata pleoapa putin concealer Rimmel London Wake Me Up, in nuanta 010 Ivory, iar apoi mi-am conturat sprancenele cu Rimmel London Eyebrow pencil, in nuanta 001 Dark Brown.

 - am trasat o dunga mai groasa cu ajutorul creionului Rimmel London Soft Kohl, in nuanta Jet Black, pe care ulterior am smudge-uit-o cu ajutorul unui buretel pentru aplicarea fardului;


 - am aplicat pe toata pleoapa Rimmel London Glam'Eyes Mono Eyeshadow, in nuanta 130 Tribute, iar apoi am blenduit culoare cu o pensula curata;


 - am aplicat deasupra Rimmel London Glam'Eyes Mono Eyeshadow, in nuanta 700 Silver Moonlight;


 - pentru a imi contura mai bine privirea, am aplicat in coltul "V" exterior, fardul negru din trusa Rimmel London Glam'Eyes, in nuanta 515 Rock'n'Kohl;


 - ca highlighter, am aplicat fardul alb din aceeasi trusa prezentata mai sus;


 - pe pleoapa inferioara am aplicat ca baza creionul Rimmel London Soft Kohl, in nuanta 35 Green Shimmer;


 - apoi am aplicat un fardul verde (2) din trusa Rimmel London Glam'Eyes, in nuanta 381 Bavarian Green, pentru a intensifica culoarea. In colturile interioare am aplicat verdele deschis (1) din aceeasi trusa, iar pentru o trecere frumoasa intre pleoapa de sus si cea de jos, am aplicat putin fard negru din trusa Rimmel London Glam'Eyes, in nuanta 515 Rock'n'Kohl.


 - pentru o privire mai sexy, am aplicat eyeliner-ul lichid Rimmel London Glam'Eyes, in nuanta Black, iar pentru a creea iluzia de ochi mai mari, am aplicat pe waterline creionul Rimmel London Soft Kohl, in nuanta 71 Pure White;


- la final, am aplicat mascara Rimmel London Extra Wow Lash, in nuanta Black.



 Pentru fata, am folosit urmatoarele produse:
 - Rimmel London Recover foundation - 103 True Ivory;
- Rimmel London Wake Me Up Concealer - 010 Ivory (pentru cearcane);
- Rimmel London Hide The Blemish Concealer - 001 Ivory (pentru imperfectiuni);
- Rimmel London Silky Loose Face Powder - 001 Transparent;

Rimmel London Match Perfection Ultra Compact Creamy Powder - 300 Sand (pentru conturarea fetei);
Rimmel London Powder Blush 101 Pink Sugar





Pentru buze, am folosit urmatoarele produse:
- Rimmel London 1000 Kisses lip pencil - Cappuccino (aplicat ca o baza pentru ruj);
- Rimmel London Lasting Finish by Kate Moss lipstick - 05;
- Rimmel London Vinyl Gloss - No Regrets.



Sper ca v-a placut! Happy Easter!

Astept cu drag feedback-ul si propunerile vostre, atat aici, cat si pe pagina de Facebook Rimmel London Romania. :* 



Kisses,

Share:

0 comentarii