Spring Wishlist 2012


Hello!



Spring is here and along with it...my desire to shop! :))

A venit primavara si odata cu ea...dorinta mea de a face cumparaturi!:))



Nikon Coolpix L120

or / sau

Sony Cybershot DSC H70
Recently, my beloved Canon SX120 IS crashed and after I cried my eyes out for about 3 days, I decided that is time to look fore a new one. Initially I wanted something small and a lot cheaper, because I wasn't prepared for this and I didn't had a budget, but later I reached the conclusion that it would be better to wait a little while, until I'll save some money and then, I will buy something as good as my Canon, if not better. After reading tons of reviews online, the ones that I like the most are: Nikon Coolpix L120 and Sony Cybershot DSC H70. What do you think? Which one is better? Here is a COMPARISON betwen the two. If you are skilled in terms of photography and you read this, please help! I tend to lean towards the Nikon camera, but I am open to other suggestions.

Recent mi s-a stricat Canon-ul meu iubit (SX 120IS), cu care faceam poze pe blog, iar dupa ce am bocit 3 zile, am inceput sa caut noi optiuni. Initial am vrut ceva micut si mult mai ieftin, pentru ca nu aveam un buget pregatit pentru asta, insa ulterior am ajuns la concluzia ca mai bine strang niste banuti si imi cumpar ceva macar la acelasi nivel cu Canon-ul ce tocmai s-a stricat, daca nu mai bun. Dupa ce am citit tone de review-uri online, am ramas cu cele doua optiuni de mai sus: Nikon Coolpix L120 si Sony Cybershot DSC H70. Voi ce spuneti, pe care sa il iau? Iata si o COMPARATIE intre cele doua. Daca citeste pe aici cineva priceput in ceea ce priveste fotografia, please help!!! Eu tind sa inclin spre Nikon, insa sunt deschisa si la alte pareri sau chiar alte propuneri.



Remington S6600 Multi Style
I need a new hair straightener for some time now, but I always have other priorities that make me postpone buying a new one. I am in love with the multi styler from Remington (S6600) and I hope I will be able to buy it soon! 

Placa trebuie sa imi cumpar de ceva timp, insa a tot fost detronata de alte prioritati (cum ar fi aparatul foto de mai sus). Sunt fixata pe Remington S6600 Multi Style si sper sa o pot cumpara cat de curand.



Urban Decay Naked Palette 2

Because I'm the biggest fan of the Naked palette from Urban Decay...I NEED to have the new one in my collection too. It's a must! :))

Deoarece sunt cea mai mare fana a paletei Naked de la Urban Decay...nu pot sa nu imi doresc si varianta cea noua, nu? 



H&M Wishlist

H&M is my favorite clothes store and I found soooo many amazing items in the new collection, that I fell in love!:X I know I won't be able to buy all of them, but a girl can dream...and share on her blog...right?:))

H&M este magazinul meu preferat si am gasit o gramada de articole care mi-au placut in noua colectie. Stiu ca nu voi putea sa le cumpar pe toate, insa ceea ce pot sa fac este sa visez...si sa impartasesc cu voi articolele de care m-am indragostit!
















Did you like the new H&M collection? What is your favorite item?
Voua ce v-a placut noua colectie H&M? Care este articolul vostru preferat?


What's on your wishlist for spring?
Voi ce produse aveti pe wishlist primavara aceasta?




Kisses,

Share:

0 comentarii