Rimmel London Series: Quick & Easy makeup look

Hello!


Pentru saptamana aceasta v-am pregatit un machiaj simplu, pe care sa il poata realiza toata lumea si pentru care nu aveti nevoie decat de 3 culori. De asemenea, este un machiaj rapid, care nu o sa va rapeasca mai mult de 15 miunute in fiecare dimineata! Culorile le puteti alterna si schimba dupa bunul plac, puteti sa pastrati doar tehnica si cu siguranta nu va veti plictisi! Sper sa va placa!

 Am folosit fardul meu preferat de la Rimmel London - Tribute! ♥


TUTORIAL


Pentru ochi, am folosit urmatoarele produse:

 - am inceput prin a imi contura sprancenele cu Rimmel London Eyebrow pencil, in nuanta Dark Brown;

 - am aplicat ca baza creionul Rimmel London Soft Kohl, in nuanta Pure White. Acesta ajuta atat pentru lumiozitate, dar si pentru o mai buna aderenta a fardurilor pe pleoape;


 - pe pleoapa mobila, am aplicat creionul Rimmel London Soft Kohl, in nuanta Jet Black, iar apoi l-am estompat cu un aplicator cu buretel;


 - am aplicat peste baza neagra, fardul de pleoape mono Rimmel London Glam'Eyes, in nuanta Tribute, iar apoi am estompat liniile dure cu o pensula pentru blending;

 - sub spranceana si in coltul interior al ochiului am aplicat un roz dechis, din fardul de pleoape duo Rimmel London Glam'Eyes, in nuanta Brit Cool;


 - pe pleoapa inferioara, am aplicat movul din aceeasi trusa;


 - apoi am facut o trecere mai frumoasa intre culori, folosind atat Tribute, cat si rozul din trusa Brit Cool;


 - am aplicat o dunga discreta de eyeliner, cu ajutorul multifuntionalului creion Rimmel London Soft Kohl, in nuanta Jet Black;


 - am aplicat mascara Rimmel London Scandal Eyes in nuanta Black si astfel am terminat machiajul ochilor. Simplu, nu-i asa?


 Pentru fata, am folosit urmatoarele produse:
  - Rimmel London Recover foundation - 103 True Ivory;
Rimmel London Wake Me Up Concealer - 010 Ivory (pentru cearcane);
- Rimmel London Hide The Blemish Concealer - 001 Ivory (pentru imperfectiuni);
Rimmel London Stay Matte face powder - Transparent;
Rimmel London Match Perfection Ultra Compact Creamy Powder - 300 Sand (pentru conturarea fetei);
Rimmel London Powder Blush 101 Pink Sugar


Pentru buze, am folosit urmatoarele produse:
- Rimmel London 1000 kisses lip pencil - Spice;
- Rimmel London Lasting Finish Lipstick - Guest List;


Hope you liked it!!!
Nice effect, huh? :)


Astept cu drag feedback-ul si propunerile vostre, atat aici, cat si pe pagina de Facebook Rimmel London Romania. :* 



Kisses,

Share:

0 comentarii