Review: Ooh La Spa Ultimate Detox Salt Scrub

Hello!

Cum ati petrecut sarbatorile pascale? Sper ca a fost totul frumos si ca ati primit de la "iepuras" tot ce va doriti! Eu am sarbatorit in familie, as usual, and I loved it!

In alta ordine de idei, astazi am sa va vorbesc despre un nou produs de care m-am indragostit iremediabil: Ooh La Spa Ultimate Detox Salt Scrub:

"Crema abraziva este perfecta pentru o curatare perfecta a pielii, energizeaza corpul si ajuta la hidratarea pielii.
Fiind compusa dintr-o varietate de uleiuri esentiale si sare din Marea Moarta, aceasta crema exfolianta elimina delicat impuritatile si celulele moarte de la suprafata pielii, lasand-o mai luminoasa si punand in evidenta stralucirea sa naturala. Sarea speciala pentru exfolierea corpului are proprietati vasodilatatoare, indepartand toxinele.
Uleiul esential de piper negru ajuta la stimularea circulatiei sanguine, iar mirosul sau este unul relaxant cu note lemnoase. La hranirea pielii ajuta si uleiul de chiparos, un excelent tonic al sistemului circulator, dar si respirator. Uleiurile de citrice, precum cele de portocale, lamai sau mandarine iti vor proteja si parfuma pielea in timpul curatarii, pentru ca in final, pielea ta sa fie fina, delicata si hidratata.
Vei fi incantata de ambalajul reciclabil si simpatic in care vei gasi crema abraziva – perfect pentru a crea spa-ul la tine acasa. 
Se maseaza usor pe pielea umeda prin miscari circulare, dupa care se clateste cu apa."


Caut de ceva timp un produs care sa se macar sa se apropie de calitatea mult iubitului scrub cu masline de la Avon Planet Spa (care nu se mai gaseste in cataloage) si iata ca am gasit in sfarsit ceva care nu doar sa se apropie, ci sa il si depaseasca.

Parerea mea generala despre produs:
- are o consistenta groasa, pastoasa, iar acest lucru imi place cel mai mult la scruburile pentru corp, daca sunt prea lichide nu isi fac "datoria" cum trebuie si tind sa se risipeasca;
- aroma este SENZATIONALA!!! Este un adevarat rasfat sa il folosesc si ma duce intr-adevar cu gandul la spa, datorita mirosului natural, plin de uleiuri esentiale (lucru dovedit pe lista de ingrediente);
- poate ce imi place cel mai mult, este senzatia de catifelare pe care o lasa cand il folosesc. Tot datorita uleiurilor esentiale, am impresia ca aplic ceva foarte hidratant pe piele (este si putin uleios), iar senzatia aceasta se pastreaza si dupa dus; 
- aroma persista ore bune, atat pe piele, cat si in baie;
- intr-adevar contine sare, am verificat asta pe pielea mea prima oara cand l-am folosit deoarece aveam o zgarietura destul de adanca pe mana, iar cand a ajuns produsul in locul respectiv, a usturat destul de tare;
- dupa ce terminati produsul, puteti folosi borcanelul si pentru altceva. Eu sigur o voi face, pentru ca mi se pare super dragut!
- cantitatea este URIASA - 550 gr.
- pretul este putin mai piperat la prima vedere, insa din punctul meu de vedere merita, mai ales daca raportez cantitatea la pret. Este suficient de mare sa va ajunga o perioada lunga de timp (este recomandat sa folositi un exfoliant maxim de 2 ori pe saptamana), iar calitatea este net superioara altor produse de gen de pe piata. Este o mica investitie care merita toti banutii!

Il puteti gasi pe www.makeup-shop.ro, la pretul de 49.99 lei.

*produsul a fost primit spre testare din partea makeup-shop.ro insa parerea mea este sincera si nu are nicio legatura cu acest fapt.


Ingrediente:




Kisses,

Share:

0 comentarii