Marble Nails tutorial (no water required)

Hello!

Deoarece v-a placut foarte mult modelul din penultima postare (cea cu lacurile de unghii pastelate), am decis sa fac un micut tutorial. A fost ocazia perfecta pentru a face primul meu clip pe Youtube, deoarece am vrut sa incep cu ceva mai simplu, fiind habarnista in ceea ce priveste editarea. Am vrut sa fac si voice over, insa nu mi-au iesit planurile asa cum am vrut eu, mi-am prins urechile destul de tare. Insa iata ca intr-un final am reusit sa il uploadez, fara voce, ce-i drept, insa cred ca este bine si asa. Sper sa ma iertati ca nu este totul perfect, voi invata pe parcurs si cu timpul imi voi cumpara si o camera mai buna, care sa filmeze HD.

Rezultatul final:





Tutorial:


Produse folosite:

- Aden Cosmetics Ridge Filler base coat;
- Flormar Nail Enamel 376 & 424;
- Gabrini Multivitamin 337;
- Moyra UV Top Coat;
- Avon Nail Experts cuticle oil.


Varianta de ieri:



Hope you will like it!


P.S.: Lili de la fetelespun.ro m-a inspirat cu aceasta poza, postata pe pagina ei de Facebook. <3



Kisses,

Share:

0 comentarii