My favorite spring nail polishes


Hello!


I love pastel nail polishes and I especially love to wear them in the spring time. Here are a few of my favorite ones:

Iubesc ojele in nuante pastelate si cel mai mult imi place sa le port primavara. Iata cateva dintre favoritele mele:

You can see they are mostly from Flormar (my favorite nail polishes), but I also love the ones from Avon, they have really cute colors available right now! Also, I know taupe (with variations, because the one from the picture isn't really a taupe) may not be a spring color, but it's one of my favorite nail colors so it had to be in this post.

Veti putea observa ca cele mai multe sunt de la Flormar (favoritele mele), insa imi plac foarte mult si cele de la Avon, imi place atat formula lor cat si culorile disponibile. De asemenea, stiu ca taupe-ul (cu variatii, pentru ca in poza nu am chiar un taupe) nu este neaparat o culoare pentru primavara, insa ador sa port aceasta culoare pe unghii, indiferent de anotimp.


 From left to right (de la stanga la dreapta): Flormar Nail Enamel 413, Flormar Nail Enamel 376, Flormar Supermatte M108, Gabrini  337.


 From left to right (de la stanga la dreapta): Flormar Nail Enamel 423, Flormar Nail Enamel 424, Avon Nailwear Pro - Luxe Lavander, Flormar Supermatte M116.



And here is a NOTD that I made with these colors - marble without water. Hope you will like it!
Am facut si un NOTD cu aceste culori minunate - un marble fara a folosi apa. Sper sa va placa!



What are your favorite spring nail polishes?


Kisses,

Share:

0 comentarii