Provocarea Vichy - testeaza Normaderm impreuna cu mine! (CLOSED)


Hello!


 V-am mai povestit ca am un ten predispus la acnee si ca am mai avut probleme in trecut, iar desi acum sunt ok, tot imi mai apar cativa monstruleti, in special in perioada "aceea" a lunii. Dupa toata experienta asta, am ajuns la concluzia ca dermatocosmeticele sunt cele mai bune pentru ten deoarece sunt non-comedogenice, nu au parabeni, sunt hipoalergenice si sunt testate dermatologic. Totusi, uneori mai am scapari si folosesc si alte produse, stiti si voi cum suntem noi fetele, nu ne putem abtine de la a incerca cosmetice noi (hi, hi). De asemenea, deoarece am tenul gras, am si porii dilatati si mici probleme cu luciul, mai ales pe perioada verii. Daca aveti si voi tenul gras, cu siguranta va veti regasi in aceste randuri. De aceea este foarte important sa avem grija de tenul nostru inca de la varste fragede si sa avem o rutina corecta de ingrijire, pielea noastra ne va multumi ulterior!

Tocmai din aceasta cauza, am acceptat provocarea Vichy de a incerca noua crema Normaderm, intr-o formula noua, care combina trei ingrediente extrem de benefice pentru tenul cu probleme: acidul salicilic (antiseptic, exfoliant), acidul glicolic (efect de regenerare profunda a pielii) si LHA - lipohidroxi acid (microexfoliant, elimina celulele moarte de la suprafata pielii), alaturi de ingrediente hranitoare si calmante (glicerina si uleiuri emoliente pentru un efect hidratant). Crema promite sa corecteze cele 6 semne ale tenului cu probleme: imperfectiuni, pori dilatati, luciu, roseata, pete si relief neuniform. O folosesc deja de cateva zile si pana acum imi place foarte mult, se comporta foarte bine si ca baza de machiaj, insa promit sa revin si cu un review dupa o perioada mai lunga de utilizare.


Iar acum, as vrea sa lansez o provocare atat pentru voi, cititoarele mele, cat si pentru colegele mele bloggerite.

Pentru cititoare (am sa rog bloggeritele sa nu participe aici):
- trebuie sa imi scrieti in sectiunea intr-un comentariu la aceasta postare despre problemele tenului vostru si de ce credeti ca aceasta crema ar fi potrivita pentru voi. 6 dintre cele mai bune raspunsuri vor avea sansa sa castige noua crema Vichy Normaderm.


Pentru bloggerite:
- trebuie sa realizati un articol creativ pe blogul vostru in care sa povestiti despre tenul cu probleme si despre crema Normaderm (obligatoriu cu link catre blogul meu, ca sa se stie la cine participati);
- sa reveniti la aceasta postare cu un comentariu in care sa imi lasati link-ul catre articolul vostru;
- 6 dintre bloggeritele cele mai creative vor primi si ele crema Normaderm + un produs de curatare al tenului 3 in 1. In plus, veti avea sansa sa organizati si voi acest concurs pe blogul vostru, unde veti oferi la randul vostru 6 creme Normaderm pentru cititoare.


Ce trebuie sa stiti?
- inscrierile duble nu se vor lua in considerare. Daca v-ati inscris pe blogul meu, nu mai aveti voie sa o faceti pe celelalte 5 bloguri implicate in campanie;
- data limita pentru inscriere: 18 aprilie 2012, ora 23:59.


Bafta, 

Share:

0 comentarii