Review: Provence Sante (emulsie reechilibranta & spuma de curatare pentru ten gras)


Hello!


   Acum aproximativ doua luni de zile am primit din partea celor de la Petite Provence doua produse pentru testare. Desi parerea mi-am format-o destul de repede, am preferat sa astept sa vad cum se comporta si pe termen lung si mi-am luat ca reper gelul de curatare. Mi-am spus ca voi scrie review-ul doar cand il voi termina si asa am si facut. :) 

In concluzie, astazi am sa va vorbesc despre doua produse bio de la Provence Sante - emulsie reechilibranta pentru ten gras si spuma de curatare pentru ten gras.


Provence Sante - emulsie reechilibranta pentru ten gras
Prezentare produs:
"EMULSIA ECHILIBRANTA PENTRU TEN GRAS Provence Sante este o veritabila sursa de frumusete si luminozitate pentru piele. Bogata in ingrediente active naturale recunoscute ca reglatoare si protectoare cutanate, are o textura usoara si placuta fiind completarea perfecta pentru Spuma de curatare ten gras Provence Sante. Absoarbe rapid impuritatile infiltrate in profunzimea pielii si neutralizeaza stralucirea caracteristica tenului gras. Apa florala de Lavanda, cu proprietatile sale echilibrante, impreuna cu uleiul de samburi de Caisa strange porii si reda luminozitatea naturala a fetei. Uleiul esential de Ienupar, cunoscut pentru calitatile sale antiseptice, elibereaza pielea de celulele moarte care nu o lasa sa respire.
RECOMANDARE: Se aplica pe tenul curat.
TIP DE TEN: Acest produs este potrivit pentru tenul gras.

 Fara parabeni, polyethylen glycol, phenoxyethanol, silicon. Produsul nu a fost testat pe animale.
 24.35% ingrediente active
98.33% din totalul ingredientelor sunt de origine naturala

INGREDIENTE ACTIVE:
› Apa florala de Lavanda: deosebite proprietati purificatoare. Recomandata pentru echilibrarea tenului gras.
› Biovectori de Glicina: glicina este un amino acid ce se gaseste in plante si face parte din proteinele structurale  ale matricei celulare. Biovectorii asigura transportul glicinei catre straturile pielii, avand rol de agenti protectori si reglatori.
› Ulei de Samburi de Caisa: este obtinut din prima presare la rece a samburilor de caisa. Foarte penetrant si bogat in vitamine (A si E) revitalizeaza, relaxeaza pielea si reda luminozitate tenului.
› Extract de Brusture: elimina impuritatile si excesul de sebum. Are deosebite proprietati astringente.
› Ulei esential de Ienupar: astringent, antiseptic si detoxifiant cutanat."

 Parerea mea:
Dupa cum spuneam, o folosesc de doua luni, insa mi-a placut inca de la primele utilizari. Are un miros supeeeerb de lavanda, are o consistenta usoara si intra foarte repede in piele - lucru care este perfect pentru un ten gras. Desi mirosul este un factor foarte important pentru mine si recunosc ca ma las cucerita de el, si efectul cremei si ingredientele sunt extrem de importante. Aceasta emulsie le are pe toate. 

SUMAR:
+ imi place ambalajul igienic, cu pompita;
+ dupa cum am spus si mai sus, miroase incredibil de bine;
+ are o textura light si este usor de aplicat;
+ intra repede in piele;
+ nu lasa pelicula grasa pe ten;
+ este o buna baza pentru fondul de ten;
+ contine ingrediente naturale (de aceea trebuie folosita in 6 luni);
- nu am observat vreun efect matifiant iesit din comun (totusi, nu sustine ca ar face asta);
- pret putin cam piperat: 88 lei (insa daca sunteti fane ale produselor bio, consider ca merita);

Swatch:


Provence Sante - spuma de curatare pentru ten gras
Prezentare produs:
"In general, pielea sanatoasa are un pH acid. Cu toate acestea, poluarea din atmosfera tinde sa creasca aceasta aciditate care la randul ei stimuleaza producerea de sebum.
SPUMA DE CURATARE PENTRU TEN GRAS produsa de Provence Sante ajuta respiratia naturala a pielii si  combate excesul de sebum datorita uleiului esential de Ienupar si extractului de Brusture. Biovectorii de glicina din compozitia acestei spume actioneaza ca protectori si reglatori cutanati.
RECOMANDARE: Aceasta spuma deosebit de fina, protectoare si purificatoare se aplica dimineata si seara, dupa curatarea machiajului. Dupa fiecare utilizare clatiti tenul cu apa.
TIP DE TEN: Acest produs este potrivit pentru tenul gras.

Fara parabeni, PEG, ulei mineral, silicon, SLS. Produsul nu a fost testat pe animale.
11.14% ingrediente active
99.70% din totalul ingredientelor sunt de origine naturala

INGREDIENTE ACTIVE:
› Biovectori de glicina: glicina este un amino acid ce se gaseste in plante si face parte din proteinele structurale  ale matricei celulare. Biovectorii asigura transportul glicinei catre straturile pielii, avand rol de agenti protectori si reglatori.
› Extract de Brusture: elimina impuritatile si excesul de sebum. Are deosebite proprietati astringente.
› Ulei esential de Ienupar: astringent, antiseptic si detoxifiant cutanat."
Parerea mea:
Desi are doar 50 ml, acest produs a rezistat doua luni, timp in care l-am folosit zilnic, dimineata si seara. Cantitatea pe care o dozeaza o singura apasare pe pompita este suficienta pentru o folosire. A fost o adevarata placere sa imi curat fata cu acest produs si datorita mirosului, dar si datorita texturii usoare. Mirosul seamana destul de bine cu cel al emulsiei echilibrante, insa totusi, nu sunt identice. Ambele arome mi-au placut la fel de mult!

SUMAR:
+ are o consistenta spumoasa, usoara;
+ este nevoie de o cantitate foarte mica pentru fiecare folosire; deci desi este mic, va va tine o perioada destul de indelungata;
+ miroase extraordinar de frumos;
+ lasa o senzatie "fresh" dupa folosire;
+ este foarte delicata si nu usuca tenul;
+ puterea de curatare este destul de mare, insa daca folositi un fond de ten mai "heavy", va recomand sa va curatati fata si cu un demachiant in prealabil;
+ ingrediente bio, naturale;
- cantitate mica - 50 ml;
- pret foarte piperat in raport cu cantitatea - 79 lei;

Swatch:


Voi ati incercat produsele Petite Provence? Dar cele Provence Sante? Ce parere aveti despre ele? Sunt curioasa sa aflu si opiniile voastre.



Kisses,

Share:

0 comentarii