Rimmel London Series: Blue Rush


Hello!


In aceasta saptamana ati avut sansa sa alegeti chiar voi care va fi urmatorul machiaj pe care il voi pune pe blog, in colaborare cu Rimmel London Romania. Va multumesc frumos tuturor pentru propuneri (desi ati fost putine), chiar m-au bucurat si mi-au placut toate. Insa a trebuit sa aleg doar un machiaj, iar cel pe care am decis sa-l fac a fost postat pe Facebook de Gabriela Gh si il puteti vedea in poza de mai jos:


Desi nu am avut culori identice, mi-a placut ideea foarte mult si am pus-o in aplicare cat de repede am putut. Sper sa va placa rezultatul!



TUTORIAL


Pentru ochi, am folosit urmatoarele:
 - am inceput prin a aplica pe toata pleoapa mobila quad-ul Rimmel London Glam'Eyes, in nuanta  016 Urban Flower;
- apoi am aplicat aceeasi culoare in pliu si am blenduit culoarea cu o pensula curata, pentru a nu lasa linii dure;


- pentru o trecere mai frumoasa si mai naturala intre culori, am aplicat fardul mono Rimmel London Glam'Eyes, in nuanta 160 Punchy Taupe, iar pentru iluminare, am aplicat sub spranceana bejul din trusa Rimmel London Glam'Eyes Duo Eyeshadow, in nuanta 321 Walnut Pearls.


- am aplicat pe waterline (atat jos cat si sus) creionul Rimmel London Soft Kohl, in nuanta 061 Jet Black;


- apoi mi-am conturat ochii cu creionul Rimmel London Soft Kohl, in nuanta 021Denim Blue;

- peste am aplicat fardul mono Rimmel London Glam'Eyes, in nuanta 500 Posh Peacock;

- pentru a defini mai bine pliul, am aplicat in coltul V exterior, fardul mono Rimmel London Glam'Eyes, in nuanta 214 Jet Black, iar pe pleoapa inferioara am amestecat fardul albastru cu maroul din quad-ul Rimmel London Glam'Eyes, in nuanta 016 Urban Flower.


- am terminat prin a aplica mascara Rimmel London Volume Flash x 10 - Black si prin a-mi contura sprancenele cu Rimmel London Eyebrow pencil, in nuanta 001 Dark Brown.


Pentru fata, am folosit urmatoarele produse:
 - Rimmel London Wake Me Up foundation - 100 Ivory;
- Rimmel London Wake Me Up Concealer - 010 Ivory (pentru cearcane);
- Rimmel London Hide The Blemish Concealer - 001 Ivory (pentru imperfectiuni);
- Rimmel London Stay Matte Pressed Powder - Transparent;
- Rimmel London Match Perfection Ultra Compact Creamy Powder - 300 Sand (pentru conturarea fetei);
- Rimmel London Powder Blush - 101 Pink Sugar


Pentru buze, am folosit urmatoarele produse:
- Rimmel London Wake Me Up Concealer - 010 Ivory (pentru a imi sterge culoarea naturala a buzelor);
- Rimmel London Lasting Finish by Kate Moss lipstick - 08 (aplicat intr-o cantitate foarte mica, pentru a da un strop de culoare);



Hope you liked it!


Astept cu drag feedback-ul vostru, atat aici, cat si pe pagina de Facebook Rimmel London Romania. :* 



Kisses,

Share:

0 comentarii