March 2012 Favorites

Hello!


These are my favorite products of the past month:

Acestea au fost produsele mele preferate in luna ce tocmai a trecut:




Rimmel London Glam'Eyes Mono Eyeshadow - 130 Tribute
The most amazing metallic taupe-purple-ish color, suitable for everyday use! Can't wait to do a look with it, so you can see how beautiful this is!

Cel mai minunat maro-taupe metalic, perfect pentru machiajele de zi cu zi (din punctul meu de vedere). Abia astept sa il folosesc intr-un look pentru blog, sa vedeti si voi cat de superb este!

L'oreal Color Riche Natural - Organza
At first, I didn't really like this color, but this month, I rediscovered it and I love it! Don't know what changed in the meanwile, but now I love how it looks on my lips, I find it very natural, even though is a darker brown than I would normaly use! You can see how it looks on my lips in the picture below:

Initial nu mi-a placut prea mult acest ruj si am crezut ca nu il voi purta prea des. Asa a si fost, am uitat de el o perioada, insa recent l-am descoperit si m-am indragostit de el! Nu stiu ce s-a schimbat intre timp si de ce imi place acum, insa consider ca este o culoare foarte naturala si draguta, desi este un maro mai inchis decat as purta eu de obicei. Puteti sa vedeti cum arata pe buze in poza de mai jos:




Rimmel London Extra Super Lash Mascara
It's like a 3 in 1 mascara - it curles my lashes, it gives them volume and it lengthens them...and ond of the most important things, it's very affordable! I'm in love with it! You can see the result in the picture below:

Este un fel de mascara 3 in 1 - imi curbeaza genele, le da volum si le alungeste in acelasi timp...si inca un lucru foarte important - este foarte accesibil! Love it! Puteti vedea rezultatul in poza de mai jos:



Missha BB Cream - No. 23
 I told you how much I love it HERE!
V-am povestit deja cat de mult imi place AICI!



Mario Badescu Drying Lotion
Review coming soon.
Review in curand.


Dove Winter Care Cream
This was my favorite body cream for the last month! But I was always a Dove fan so it wasn't a surprise for me, I knew that I would like it. I prefer to use it on my body, because it has a thick consistency, but you can use it on your hands to, if they are really dry.

Aceasta a fost crema mea preferata luna trecuta, insa mereu am fost o fana a brand-ului Dove si nu a fost o surpriza pentru mine, stiam ca o sa imi placa foarte mult. Eu prefer sa o folosesc pe corp, deoarece are o consistenta mai groasa, insa o puteti folosi si pe maini in cazul in care aveti probleme cu pielea uscata.



TIGI Rockaholic Groupie Texturizing Spray
 Review here!
Review aici!


Ulric de Varens - French Sweets
One of my all time favorite perfumes! It took me so long to find it again but now I have a big bottle (75ml) and I think I will have enough for a while. If you want to make an idea of how it smells, it is similar to Prada Candy. Big thanks to Brindusa, who was kind enough to send it to me all the way from Bucharest.

Unul dintre parfumurile mele preferate (din toate timpurile)! Mi-a luat atata timp sa il gasesc din nou, insa acum am o sticla mare de 75 ml si cred ca imi va ajunge o perioada. Ca sa va faceti o idee, seamana cu Prada Candy. II multumec Brindusei, pentru ca mi l-a cumparat de la Bucuresti si mi l-a trimis. 



What were your favorite products this month?
Care au fost produsele voastre preferate in aceasta luna?



Kisses,

Share:

0 comentarii