Brand Review: L'oreal (Eyes products)

*romanian only


Hello!


Dupa cum v-am promis, continuam astazi cu partea a doua a brand review-ului L'oreal Paris. Astazi am sa va vorbesc despre produsele pentru ochi pe care le detin de la aceasta firma.




Fard de pleoape L'oreal Paris Color Appeal Quad Pro
- 331 Golden Plum - Eva Longoria -
Mi-a placut inca de la inceput ideea acestor quad-uri de a purta numele unor vedete. Eu am ales Eva Longoria si pentru ca imi place vedeta, dar si pentru ca mi-au placut tare mult culorile (in special auriul - nr.3). Culorile sunt pigmentate si cremoase, in special acel auriu, care parca le depaseste pe toate. Quad-ul contine si un fard crema (primul din stanga), pe care recomand sa il aplicati ca baza, ci nu in coltul interior al ochilor, cum este sugerat pe spatele produslui. Lucrul care m-a atras cel mai tare la aceste quad-uri este ca fardurile sunt metalice. Eu intotdeauna am preferat fardurile sidefate/satinate/metalice, in detrimentul celor mate, iar acestea nu m-au dezamagit.



Fard de pleoape L'oreal Paris Color Appeal Trio Pro
- Golden Fidelity - 
Desi este special facut pentru ochii albastri, nu este o regula si il putem folosi si noi, posesoarele altor culori de ochi. Stiti ca eu sunt innebunita dupa culori calde - nuante de maro, auriu, etc., iar acest fard a fost din prima pe placul meu.  Imi place ca il pot lua cu mine in portfard, fara a mai avea nevoie de nicio alta culoare de fard, acesta le contine pe toate pentru a putea face un machiaj linistita (culoare pentru pleoapa, culoare pentru contur si culoare pentru highlight). Este perfect pentru machiajul de zi cu zi, dar si pentru ocazii, cum ar fi un machiaj de mireasa. Uitati un exemplu aici:



L'oreal Volume Millions de Cills Mascara
- Black -
Desi initial, cand l-am cumparat nu m-a impresionat foarte tare, dupa ce a inceput sa se usuce putin, a devenit rimelul meu preferat dintre toate cele pe care le aveam (acum s-a terminat, de aceea vorbesc la trecut ☺). Ofera atat volum, cat si alungire impresionanta (cel putin in cazul meu), aspect pe care il caut mereu la un rimel. Acesta este singurul care s-a ridicat la nivelul rimelului meu preferat, Max Factor Masterpiece Max, deci trebuie sa fie un lucru bun. :))



L'oreal Volume Millions de Cills Luminizer
- Blue Eyes - 
Acest rimel are ca scop scoaterea in evidenta a ochilor albastri. Desi eu am ochii caprui, asta nu ma impiedica sa il folosesc totusi. Are o culoare gri-albastruie sidefata, insa pe gene se vede aproape negru. Doar in lumina soarelui se observa cat de cat acele irizatii. In ceea ce priveste efectul, nu este identic cu cel al fratelui sau in varianta neagra. Acesta are o consistenta putin mai uscata, insa nu confera aceeasi alungire, desi in privinta volumului ma declar multumita. 


L'oreal Volumissime Mascara Extra-Volume
- Black -
Imi place la fel de mult ca Volume Millions de Cils. Ofera un volum incredibil, desi alungirea nu este chiar aceeasi. Stiu ca acesta este unul dintre cele mai cunoscute rimeluri L'oreal in lume si intr-adevar, isi merita succesul, pentru ca este foarte calitativ. Cu siguranta l-as mai cumpara!


Telescopic Clean Definition promite o separare si alungire si intr-adevar le si ofera. Nu este preferatul meu deoarece nu ofera foarte mult volum, insa nici nu promite asta, deci nu as putea sa ii dau un calificativ prost doar pentru acest aspect. Personal, imi place sa il combin cu Volumissime. :)


Concluzie:
Brand-ul L'oreal este unul de calitate si acest lucru se observa cu ochiul liber. Dupa cum spuneam, dintre toate produsele pe care le detin, nu exista unul care sa nu imi placa absolut deloc. Intr-adevar, sunt putin cam pricy, insa din punctul meu de vedere, merita, deoarece intr-adevar sunt calitative. 

Pastrez traditia si am sa fac un top al produselor preferate, insa nu cu 5 produse, ci cu 7, deoarece imi plac prea multe:

6. L'oreal Volume Millions de Cills Mascara;
4. L'oreal Color Appeal Trio;



Voi ati incercat produsele marca L'oreal? Ce parere aveti despre ele?




Kisses,

Share:

0 comentarii