Review: Avon Ideal Flawless foundation

*romanian only;

V-am promis de mult timp ca voi reveni cu un review asupra acestui fond de ten si imi cer scuze ca a durat atat, insa deoarece am testat mai multe in aceasta perioada, nu am reusit sa imi formez o parere mai rapid. Totusi, consider ca este mai bine asa, l-am folosit de suficiente ori ca sa imi dau seama foarte clar ce imi place si ce nu imi place la el. In concluzie, astazi am sa va povestec putin despre Avon Ideal Flawless Invisible Cover foundation, in nuanta Shell:


Primul lucru pe care vreau sa-l subliniez este ca eu am incercat si varianta veche a acestui fond de ten. De multe ori am observat ca cei de la Avon schimba ambalajele si sustin ca ar fi schimbata si formula, insa aceasta este doar o strategie de marketing, produsul avand exact aceleasi ingrediente ca cel in ambalajul anterior. Nu este cazul acestui fond de ten, ba din contra, sunt foarte diferite! Cel vechi nu avea pompita, avea un finish pudrat si o acoperire putin mai mare, insa aceste aspecte nu il fac neaparat mai calitativ decat cel nou. Buuun, daca tot am lamurit asta, sa va spun cate ceva despre noua varianta.


Ambalaj:
Dupa cum spuneam, fata de cel vechi, acesta vine si cu o pompita. Un mare plus din partea mea. In rest, ambalajul a ramas in mare la fel. Personal imi place, este simplist si elegant.

Putere de acoperire:
Mica spre medie, este nevoie si de un concealer pentru a acoperi toate imperfectiunile (pentru cele care au nevoie de acoperire mai mare).

Efect:
- la partea aceasta m-a impresionat cu adevarat. Arata foarte natural pe fata si intr-adevar, aplicat in cantitatea potrivita nici nu se observa.
- m-a impresionat si felul in care se aplica. Pare sa alunece pe ten, are o consistenta foarte usoara, nu incarca absolut deloc tenul
- personal, in cazul acestui fond de ten, imi place sa il aplic cu degetele ci nu cu pensula, deoarece efectul final este unul mai natural.

Rezistenta:
- normala, nu este un fond de ten rezistent la transfer. Pe tenul meu gras rezista cu brio 4-5 ore. Imi place sa il folosesc impreuna cu pudra Ideal Shade (sau Ideal Flawless, varianta noua, eu inca o detin pe cea veche). Fac o pereche de milioane!

Ce nu mi-a placut?
1. Faptul ca este disponibil doar in 5 nuante la noi in tara. In UK sunt disponibile nici mai mult nici mai putin de 16 nuante! Nu inteleg de ce Avon Romania se incapataneaza sa pastreze doar acele 5 nuante la fondurile de ten. In niciun caz nu acopera toate nevoile. De exemplu, Ivory nu este in niciun caz suficient de deschis pentru un ten de portelan. Daca ele apar in mai multe nuante, de ce ne incapatanam sa aducem doar 5???
2. Alegerea nuantei poate sa fie putin triky, deoarece sunt o idee mai inchise decat la celelalte fonduri de ten Avon. Deci, daca de obicei folositi Nude la Avon, eu va recomand Shell la acest fond de ten. 

Alte informatii:
- contine SPF 15;
- este disponibil in 5 nuante: Ivory, Shell, Nude, Natural Beige, Medium Beige;
- cantitate: 30 ml;
- pret: 34.99 lei.



Have you tried this product? Do you like it?
Ati incercat acest produs? Ce parere aveti despre el?




Kisses,

Share:

0 comentarii