Review & Swatch: Astor Fashion Studio Nail Polishes


Hello!


Today I want to show you three nail polishes from the new Fashion Studio Collection from Astor. I'm in love with them and I am sure that I will buy more shades in the near future!

Astazi vreau sa va prezint trei nuante din noua colectie de lacuri de unghii Astor Fashion Studio. M-am indragostit de ele si sunt sigura ca imi voi mai cumpara si alte nuante in curand!



One nail polish costs aprox. 2$ and it contains 6 ml of product. I think they are perfect like this, because I've never managed to finish a nail polish and maybe now I will succeed. :)) And maybe what I like the most about these nail polishes is the way they shine, even without a top coat. And that shine lasts even after a few days. <3

O oja costa 6 lei si are 6 ml (cam cat o oja Miss Sporty). Le consider perfecte asa micute, deoarece nu am terminat niciodata un lac de unghii colorat si asa poate voi reusi. :)) Iar ceea ce ma incanta la ele este stralucirea pe care o au, nu se matuiesc nici daca nu aplic un top coat peste, iar aceasta stralucire dureaza zile intregi, de obice pana decid sa imi schimb culoarea unghiilor. <3


The shades I own are the following:
Nuantele pe care le detin sunt urmatoarele:



132 
- light pink with purple hues / roz pal cu irizatii mov - 


085
- bubble gum pink -


204
- bright red / rosu aprins - 


Have you tried this new nail polish collection from Astor? Do you like it?
Ati incercat aceasta noua colectie de lacuri de unghii de la Astor? Ce parere aveti despre ea?



Kisses,

Share:

0 comentarii