Rimmel London Series: Party Make-up


Hello!


De cand am inceput seria de postari Rimmel London, v-am aratat machiaje pentru nenumarate ocazii, insa nu si pentru party-uri cu prietenii sau pentru iesit in oras cu fetele!:) Am ales sa folosesc culori neon pe buze si pe unghii, iar la ochi m-am jucat putin cu tusul si am creat doua codite. Machiajul este foarte simplist, aveti nevoie doar de putina experienta cu manuierea tusului, in rest, floare la ureche!:)



Produse folosite pentru ochi:
- Rimmel London Glam'Eyes Duo Eyeshadow - Rock'n'Kohl (am folosit albul pentru iluminarea zonei de sub sprancene si a colturilor interioare ale ochilor);
- Rimmel London Glam'Eyes Liquid Eyeliner - Black;
- Rimmel London Kohl Eyeliner - Pure White (am uitat sa il pun in poza);
- Rimmel London Sexy Curves Mascara - Black;
- Rimmel London Eyebrow Pencil - Dark Brown (pentru sprancene).


Produse folosite pentru fata:
 - Rimmel London 25h Lasting Finish foundation - 103 True Ivory + Rimmel London Stay Matte foundation - 103 True Ivory;
- Rimmel London Wake Me Up Concealer - 010 Ivory (pentru cearcane);
- Rimmel London Hide The Blemish Concealer - 001 Ivory (pentru imperfectiuni).
- Rimmel London Silky Loose Face Powder - Transparent;
- Rimmel London Match Perfection Ultra Creamy Compact Powder - 300 Sand (pentru conturarea fetei).


Produse folosite pentru buze: 
- Rimmel London 1000 Kisses Lip Pencil - Indian Pink;
- Rimmel London Color Show Off lipstick - Shocking Pink;
- Rimmel London Lasting Finish Lipstick - Guest List.


Hope you liked it!!!
Streamzoo si Instagram ma omoara, mi-as edita toata pozele cu ele!:))


Astept cu drag feedback-ul si propunerile vostre, atat aici, cat si pe pagina de Facebook Rimmel London Romania. :* 



Kisses,

Share:

0 comentarii