Collective Haul (birthday gifts & latest shopping)


Hello!


I haven't done a haul in such a long time and because I've gathered some goodies that I bought/received lately, I thought it would be cute and helpful to show you all of them in a post. You will find products that I received on my birthday from my loved ones or from the companies I colaborated with (nice gesture!), products purchased by me and some US goodies from Brindusa, a reader of mine. She made a gesture that left me deeply impressed and for that, I want to thank her here too! She is amazing!:X:X:X

N-am mai facut un haul de mult timp si s-au adunat deja ceva produse pe care le-am cumparat / primit in ultima perioada. M-am gandit ca ar fi cute si ca poate v-ar ajuta sa vi le arat pe toate intr-o postare. Veti gasi aici cadourile ce le-am primit de ziua mea de la cei dragi sau de la firmele cu care am colaborat (frumos gest!), produse cumparate de mine si de asemenea, niste produse primite din US de la Brindusa, o cititoare de-a mea. A facut un gest care m-a lasat profund impresionata si pentru asta ii multumesc si aici! :X:X:X 




Skin Food and Holika Holika BB Creams
 Purchased from ebay: aprox. 8$ each.
Cumparate de pe ebay: 27-30 lei fiecare.



Urban Decay De Slick 
Oil Control Setting-Spray
 *gift from Brindusa. :X
I actually tried this already and I'm really impressed!
Deja am incercat acest produs si sunt super incantata!



Victoria's Secret Beauty Rush Lip Glosses
- Big Apple & Pink Lemonade -
 *gift from Brindusa. :X
Can't explain how amazing they smell!:X
Nu pot sa va explic cat de fain miros!:X



Astor Fashion Studio Nail Polishes
- 132, 085, 204 - 
 *birthday gift
I'm in love with these nail polishes, they are really good. Post coming soon.
M-am indragostit de aceste oje, sunt foarte calitative. Am sa vi le arat in curand.



Rimmel Lasting Finish 25h Foundation
- 103 True Ivory - 
  *birthday gift
Review coming soon.
Review in curand.



Collistar Top Gloss lipstick
- 18 Granatina - 
  *birthday gift
My favorite lipstick right now! It won't have a long life in my collection! :))
Este rujul meu preferat in acest moment! Nu va rezista prea mult in colectia mea, zici ca il mananc!:))



Dove Go Fresh Body Lotion
 Love the smell and the sensation it leaves on the skin afte I apply it.
Ador mirosul si felul in care se simte pe piele dupa ce o aplic.



Cosmetic Plant
Balsam dupa depilare & Emulsie pentru accelerarea bronzarii
 Will tell you what I think about them in a review.
Am sa va povestesc despre ele intr-un review.



Celine Dion Pure Brilliance
  *birthday gift
Floral-frity scent. Perfect for everyday use.
Un parfum floral-fructat, perfect pentru zi.



Meli Melo Accesories
  *birthday gift


"Six" and "So Good" Earrings
   *gift from Brindusa. :X


Glamour US, June 2012
  *gift from Brindusa. :X
You already know I collect Glamour magazines from all over the world. :))
Stiti deja ca imi place sa adun reviste Glamour din toate colturile lumii. :))



Celine Dion Autobiography book
   *birthday gift


1000 pieces puzzle!:))
   *birthday gift
Wanted one of these since forever!
Chiar mi-am dorit unul de cand ma stiu. Iata ca l-am primit la 24 de ani. :))



Clothes
   *birthday gift

New Yorker Yellow Blazer
 *via
Couldn't take a good picture so I searched for one on the web. It looks just like the one in the picture above.
Nu am reusit sa fac o poza buna si am cautat pana la urma o poza pe internet. Arata exact ca cel de mai sus.


H&M top

 - and two cute summer dresses from Lidl.



Grendha sandals
*from a romanian store.
Am profitat si eu de oferta celor de la Zorile Store si mi-am luat doua perechi de "papucei" la doar 30 lei (ambele!). Eu zic ca sunt draguti!


Hope you liked this post! I'm not bragging at all, just wanted to share the joy with you guys and maybe give some shopping ideas!
Sper ca v-a placut postarea! Scopul meu nu a fost sa ma laud ci sa impartasesc cu voi noutatile si poate sa va dau niste idei de shopping. :)



Kisses,

Share:

0 comentarii