Pink Box - Iunie

*romanian only.

Hello!


Iata ca a ajuns si in manutele mele frumoasa Pink Box! Trebuie sa recunosc ca am asteptat-o cu nerabdare, pentru ca sunt o fana a acestui concept, dar si pentru ca stiam cat de superba este cutiuta roz, pe care o folosesc deja pentru altceva si se incadreaza superb in decor! Dar sa vedem ce s-a regasit in cutia mea:



Gel de dus Bronnley cu aroma de portocale si iasomie
- produs sample size, 50 ml - 
Imi place foarte mult mirosul si faptul ca este dens, concentrat. Voi incerca sa il pastrez pentru o excursie de weekend sau ceva de genul, pentru ca este tare cute!


Eucerin crema reparatoare cu 10% uree pentru picioare
- produs sample size, 15 ml - 
Nu sunt cea mai mare fana a produselor pentru picioare pentru ca nu am mari probleme, dar si datorita faptului ca sunt lenesa!:)) Totusi, vara tind sa folosesc mai mult astfel de produse si chiar ieri am incercat aceasta crema, iar prima impresie a fost chiar foarte buna.


Bioderma Photoderm Lotiune reparatoare dupa plaja
- produs sample size, 100 ml - 
Acesta a fost produsul meu preferat din aceasta cutie. Este prima data cand detin ceva de la Bioderma si chiar imi doream sa incerc produsele lor. Aceasta lotiune va fi foarte utila in aceasta perioada si imi place ca este potrivita si pentru pielea sensibila. De asemenea, am folosit-o si pe maini dupa epilare (unde de obicei tind sa ma irit...ciudat, stiu!) si nu m-am iritat deloc de data aceasta (yeeey!). Imi place si ca intra repede in piele si nu lasa o pelicula lipicioasa...ar fi un adevarat chin pe perioada verii. Cu siguranta o voi folosi cu regularitate pana la ultima picatura.


Dischete demachiante Family
- produs full size, 70 buc - 
Nu! Acest produs a fost cel mai dezamagitor din aceasta cutie. Nu consider potrivit un astfel de produs cu ideea si conceptul acestor cutii. Dischetele demachiante sunt accesibile tuturor in toate hypermarketurile si chiar la un pret de nimic. Totusi, din tot raul exista si un lucru bun...chiar imi plac si probabil le voi mai cumpara, mi se par fine si moi. Dar tot consider ca au facut o mare gafa prin a pune dischete demachiante in cutie. Trec cu vederea, totusi!:)


Dermaglin - masca purificatoare si nutritiva 
- produs full size, 2x10 ml - 
Pare interesanta, insa nu este potrivita nici tenului meu, nici varstei. I-am daruit-o mamei mele si chiar s-a bucurat! Personal, mi-ar fi placut mai mult sa nimeresc in cutie in locul ei, unul dintre rujurile Flormar.


Ravisant - bratara Funky
Personal, mi se pare draguta si chiar am purtat-o de cand am primit-o. Totusi, am fost uimita cata lume nu a stiut sa o largeasca si au spus ca este pentru copii mici, trebuie doar sa trageti de nodurile acelea. ;))


Iar la final, va arat cum am integrat eu cutiuta de la Pink Box in decorul camerei mele:
Deoarece nu detin foarte multe bratari, am decis sa le pun pe toate in aceasta cutituta. Tot ce stiu e ca imi doresc mai multe, pentru ca sunt suuuuper frumoase!:X



Concluzie?

In mare, imi place conceptul Pink Box! Este cea mai bine gandita cutiuta de pana acum (sau singura, ca restul au venit in diverse pachetele, pungute...no, no!), imi place foarte mult ca sunt atenti la detalii - cartonasele cu descrierile produselor, hartie de impachetat, fundita, cutia este de calitate, etc - si ca sunt prompti si in ceea ce priveste livrarea.

Totusi, consider ca este loc de mai bine in ceea ce privesc produsele. Mi-ar placea sa regasesc brand-uri la care nu am acces atat de usor, insa sunt consitienta ca este un proces si ca cei de la Pink Box se vor dezvolta pe parcurs. Este ceva nou in Romanica noastra, after all! :)

Cutiuta lunii iunie am primit-o din partea celor de la Pink Box si tin sa le multumesc pe aceasta cale. A fost o experienta frumoasa, pe care probabil o voi mai repeta si in viitor! :)


Daca sunteti interesate sa achizitionati Pink Box, iata site-ul: http://www.eva.ro/pinkbox/. Costa 44 lei, iar transportul este gratuit, prin curier rapid.


Sunt curioasa, voi ce parere aveti despre Pink Box?



Kisses,

Share:

0 comentarii