Rimmel London Series: Classic Smokey Eyes

Hello!


Am revenit cu un alt machiaj in colaborare cu Rimmel London Romania. De data aceasta am facut un smokey clasic la care am adaugat gene false, pentru a il face mai dramatic. Puteti purta un asemenea machiaj pentru nenumarate ocazii - nunta, banchet, night out, etc. 
Sper sa va placa! Astept cu drag feedback-ul vostru!♥





TUTORIAL


Pentru ochi, am folosit urmatoarele produse:
- am inceput prin a imi umble sprancenele cu Rimmel London Eyebrow pencil, in nuanta Dark Brown si am aplicat creionul Rimmel London Soft Kohl, in nuanta Pure White pe pleoapa in acelasi mod in care v-am obisnuit deja, pentru a crea o baza, dar si pentru mai multa luminozitate;

- am aplicat pe pleoapa mobila fardul mono Rimmel London Glam Eyes, in nuanta 700 Silver Moonlight;

- in pliu, am aplicat fardul mono Rimmel London Glam Eyes, in nuanta 250 Steel Grey;

- apoi am accentuat coltul "V" exterior cu fardul negru din duo-ul Rimmel London Glam Eyes, in nuanta 515 Rock'n'Kohl;

- pe arcada si in coltul interior al ochiului am aplicat fardul alb din acelasi duo prezentat mai sus;

- pe pleoapa inferioara, am aplicat aceleasi farduri, in ordinea prezentata in poza de mai sus;

 - am conturat ochii in stil "cat eye" folosind Rimmel London Glam'Eyes Professional Liquid Liner, in nuanta 001 Black Glamour;


- am aplicat mascara Rimmel London Volume X10 Flash, in nuanta Black, iar pentru un efect si mai dramatic, am aplicat gene false din trusa A666 KKCenterHK..



Pentru fata, am folosit urmatoarele produse:
 - Rimmel London Lastig Finish 25h foundaton 103 True Ivory;
- Rimmel London Wake Me Up Concealer - 010 Ivory (pentru cearcane);
- Rimmel London Hide The Blemish Concealer - 001 Ivory (pentru imperfectiuni);
Rimmel London Match Perfection Ultra Creamy Face Powder - 103 True Ivory;
 Rimmel London Match Perfection Ultra Creamy Face Powder - 300 Sand Beige (pentru conturarea fetei);
Rimmel London Powder Blush 101 Pink Sugar.


Pentru buze, am folosit:
- Rimmel London Lasting Finish by Kate Moss - 08.


Hope you liked it!

P.S. Cerceii sunt facuti de mine, dupa metoda lui Special Koko. Check it out!:)


Astept cu drag feedback-ul si propunerile vostre, atat aici, cat si pe pagina de Facebook Rimmel London Romania. :* 



Kisses,

Share:

0 comentarii