My blog is 2! :)


Astazi se implinesc doi ani de cand am scris prima postare pe acest blog. Ca am rezistat si m-am dezvoltat atat de mult este doar meritul vostru, celor care ma urmariti! Pentru asta vreau sa va multumesc din toata inima si sa va spun ca va iubesc! Va multumesc pentru tot si sunt extrem de fericita ca va place munca mea de pe acest coltisor de internet! Nu am stiut ce ar fi trebuit sa fac astazi pentru a marca aceasta zi, insa am decis sa va scriu cateva cuvinte din suflet, urmand ca zilele viitoare sa va fac doua mici surprize care sper sa va placa. In continare, promit ca voi incera sa fiu mereu mai buna si sa vin cu continut nou si de calitate si sper ca voi sa ma urmariti in continuare si sa fim aceeasi comunitate draguta de pana acum!♥♥♥

Today marks two years since I started writing on this blog. I have grown so much since then, along with my blog and you guys are part of this. You are an important part of my life right now and for that I want to thank you from the bottom of my heart! I'm so happy that you like what I do here, on this little corner of the internet. I promise that I will always try to be better and give you interesting things to read about. Thank you, thank you, thank you! ♥♥♥



Love you,

Share:

0 comentarii