Review: Mario Badescu Drying Lotion

*romanian only


Hello!


Astazi vreau sa va vorbesc despre un produs foarte cunoscut si foarte bine cotat - Mario Badescu Drying Lotion, care este cu siguranta unul dintre cele mai vandute produse de la acest brand. 


Am fost extrem de curioasa si bucuroasa ca am avut ocazia sa incerc produsele Mario Badescu, iar aceasta lotiune se afla de mult timp in capul listei de dorinte. :)

Ce face de fapt acest produs?
Este un tratament anti-acneic, care se aplica seara, inainte sa mergeti la culcare, deoarece acesta actioneaza peste noapte. Dupa cum puteti observa din poza de mai sus, produsul este compus din doua parti: solutia transparenta, care contine acid salicilic si solutia roz, care contine calamina. Este foarte important sa nu amestecati produsul si sa il tineti mereu pe o suprafata dreapta, pentru ca cele doua portiuni sa nu se combine. Se aplica cu un betisor de urechi, trecandu-l prin cele doua solutii, dupa cum puteti observa din poza de mai jos, iar apoi se aplica pe zona cu problema (adica doar pe eruptii!!!). In primele secunde exista o senzatie de usturime, insa in maxim un minut se usuca complet si nu prea exista riscul de a se sterge peste noapte.



Intr-adevar isi face efectul?
Da! Desi nu vindeca complet un cos peste noapte (mi se pare o exagerare), ajuta foarte mult la micsorarea lui si la reducerea inflamatiei. Aplicat doua-trei nopti pe eruptie, ii scurteaza viata cu pana la 70% (zic eu!).
Desi il folosesc deja de cel putin trei luni, am consumat foarte putin si sunt convinsa ca ma va mai tine o perioada buna te timp Este destul de scump, insa consider ca isi merita banii si personal, l-as cumpara si a doua oara!

Totusi, nu stiu ce sa spun despre alcoolul din compozitie, care este primul in lista de ingrediente (isopropyl alochol). Nu sunt experta, deci nu pot decat sa "dau cu presupusul", insa ma gandesc ca ar ajuta la uscarea acestuia, datorita faptului ca acest produs se aplica doar "punctat", direct pe cos, si nu pe toata fata. Cert este ca mie nu mi-a creat probleme, ba din contra, a functionat cu brio! Mai departe...voi decideti!

Cantitate: 29 ml
Pret: 82.49 lei - la promotie (94.86 lei pret intreg);


P.S.: Stay tunned, vor mai urma review-uri si la alte produse Mario Badescu. Incep sa sa ma indragostesc de aceasta firma si imi e mila de portofelul meu inca de pe acum! :))


Kisses,

*produsul a fost primit spre testare.

Share:

0 comentarii