Brand Review: L'oreal (Face & Lips products)


Hello!


Continui cu drag si spor (nu, nu sunt ironica☺) seria de "brand review-uri", iar de data aceasta am sa va vorbesc despre L'oreal Paris si produsele pe care le detin de la ei.


Pana acum un an nu am detinut foarte multe produse L'oreal, nu pot sa zic ca ma atrageau in mod special si trebuie sa recunosc ca mereu mi s-au parut cam scumpe, insa dupa ce am inceput sa le testez, parerea mea s-a schimbat. Nu cred ca exista un produs dintre toate cele pe care vi le voi prezenta astazi si maine care sa nu imi placa absolut deloc.


L'oreal Lumi Magique foundation
- R2 Porcelaine Rose - 
Review amanuntit AICI.
Este un fond de ten pe care eu il ador, usor de aplicat, cu un finish sanatos si natural. Ofera o acoperire mica spre medie si nu incarca tenul absolut deloc. Il recomand tenurilor uscate/normale, insa si cele cu ten mixt/gras il vor putea folosi, insa cu ajutorul unei pudre pentru fixare.



L'oreal Accord Parfait Le Teint foundation
- D3 Golden Beige - 
Review amanuntit AICI.
Spre deosebire de Lumi Magique, acest fond de ten este foarte potrivit si pentru tenul mixt si gras deoarece are un finish mai mat si putere de acoperire medie spre mare - deci acopera mai bine si imperfectiunile. Totusi, desi este un fond de ten mai "heavy", nu incarca tenul si nu da aspect de masca, iar acesta este unul din lucrurile care ma fac sa il iubesc si mai mult. Atentie! Varianta pe care o am eu este cea noua, reformulata, intitulata "Le teint". Pe cea veche nu am incercat-o niciodata. Per total, ma declar o fana a acestui fond de ten!


L'oreal Infallible Concealer 
- 02 Porcelain - 
Desi nu imi acopera toate nevoile, pot sa spun ca imi place. De ce? Este cremos, insa are o textura light si nu incarca zonele cu imperfectiuni sau portiunile mai uscate de pe fata. Acoperirea nu este perfecta si il recomand doar pentru zonele cu mici imperfeciuni (ex: acoperirea urmelor de la acnee, nu si a cosului in sine, cand este in "plina transformare" ☺). De asemenea, imi place sa-l folosesc si pentru cearcane & zonele mai rosii de langa nas sau de langa gura (cand este cazul). In privinta rezistentei, nu am observat nimic iesit din comun si in niciun caz nu ar rezista 16 ore. :) Din acest punct de vedere este un concealer normal, ci nu unul rezistent la transfer.


L'oreal Accord Parfait Blush
- 150 Candy Cane Pink - 
Acestui blush as putea sa-i scriu o poezie de dragoste, that's how much I love it!:)) Indraznesc chiar sa spun ca momentan este blush-ul meu preferat. :) Imi place atat de mult, incat l-as vrea pe toate culorile! Imi place si ambalajul, care sub blush-ul in sine gazduieste o oglinda si o pensula, care este chiar folosibila si care m-a salvat de multe ori, deoarece il arunc in portfard si nu mai am nevoie sa car si o pensula dupa mine. Iar culoarea este foarte naturala si da un finish sanatos, pe care il iubesc. Va recomand acest produs cu toata caldura!



L'oreal Color Riche Natural Lipstick
- 236 Organza - 
Initial, cand am primit acest ruj (pentru campania nuntasic, cu machiaje de mireasa), nu am fost foarte incantata. In timp, am invatat sa nu mai refuz cu desavarsire rujurile maro si sa le dau o sansa. Acesta este un maroniu deschis, natural si purtabil, pe care l-am folosit in exces in lunile ce au trecut. Nu stiu daca la iarna imi va mai placea la fel de mult, insa acum este perfect! 



L'oreal Color Riche Serum Lipstick
- S302 Light Chocolate - 
Daca in privinta rujului de mai sus am fost sceptica la inceput, pe acesta l-am refuzat din start, tot pe premisa "eu nu suport rujurile maro". Dupa cum spuneam, intre timp am prins curaj si am invatat sa le combin si chiar am descoperit ca se potrivesc foarte bine cu ochii mei caprui si cu parul meu saten deschis combinat cu blond. Probabil ma ajuta si tenul, nu contest, deoarece are subtonuri neutre, iar vara prinde un subton cald, galbui. Daca as fi avut subton rozaliu, nu cred ca ar mai fi fost aceeasi poveste. Acum, dupa ce m-am obisnuit cat de cat cu ele, pot sa spun ca nu este un ruj pe care l-as purta zilnic, insa acum pot sa spun cu mana pe inima ca imi plac si rujurile maro si ca le voi purta mai des. :)

Btw, trebuie sa mentionez si mirosul rujurilor L'oreal, care mi se pare cel mai senzational dintre toate rujurile pe care le detin (si stiti si voi, am adunat "cateva" ☺). Este valabil atat pentru acesta, cat si pentru cel de mai sus. Love, love, love it!



L'oreal Glam Shine Crystals Lip-gloss
- 301 Coral Strass -
Gloss-urile Glam Shine le tin minte inca de pe vremea in care eram in liceu si erau in mare voga (tocmai aparusera), iar eu nu mi le permiteam. :)) Ma fascina aplicatorul in forma de inimioara, dar si nuantele cu tot felul de sclipiri seducatoare. Cel pe care il detin eu acum se numeste Coral Strass si straluceste extraordinar de frumos la lumina. Nu rezista foarte mult pe buze, insa compenseaza prin formula hidratanta. Se gaseste intr-o gama variata de culori si cu siguranta veti gasi ceva sa va placa!



L'oreal Glam Shine 6H Lip-gloss
- 204 Oriental Fuschia - 
Acesta lip-gloss a fost mult timp singurul produs L'oreal din colectia mea, insa intamplarea face ca a fost si inca este gloss-ul meu preferat. Desi multa lume respinge gloss-urile lipicioase, eu din contra, chiar le caut, deoarece sunt si cele mai rezistente. Glam Shine 6H se apropie de promisiunea de pe ambalaj si chiar si cand se estompeaza, nu arata urat si nu se aduna intr-un mod inestetic. Acesta este al doilea pe care il detin (in aceeasi nuanta) si cand il voi termina, probabil il voi cumpara si pe al treilea. ♥


Stay tunned, maine veti afla parerea mea despre produsele L'oreal pentru ochi si vom trage concluziile in ceea ce priveste acest brand.


Ati incercat vreunul din produsele de mai sus? Ce parere aveti despre ele?



Kisses,

Share:

0 comentarii