Giveaway - Pink Box Iunie (CLOSED)


"Pink Box îţi ofera posibilitatea de a încerca, în fiecare lună, cele mai noi si cele mai bune produse de beauty.

Pink Box continte 5 produse full size sau travel size, alese cu grijă de către specialiştii in beauty. Contine produse de calitate la un preţ avantajoş, iar brandurile cu care Pink Box lucrează demonstrează acest lucru : Bruno Vassari, Mario Badescu, Il Makiage, Keune, Thai Spa, Himalaya şi aşa mai departe."

Dupa cum v-am spus in repetate randuri, sunt o mare fana a acestui concept si imi doresc de mult timp sa apara cu adevarat si in Romania (nu doar tentative esuate). Ma bucur sa vad ca Pink Box este prima cutie care se aseamana cu cele din strainatate si sunt extrem de bucuroasa ca voi avea ocazia sa o incerc si eu luna aceasta si sa va povestesc parerea mea despre ea.


Insa nu am uitat nici de voi si v-am pregatit o mica surpriza!


Aveti sansa sa incercati Pink Box impreuna cu mine, deoarece puteti castiga:

- un voucher de 100% (adica Pink Box-ul lunii iunie gratuit);
- inca 3 vouchere de  20% reducere la Pink Box-ul lunii iunie.
(in total vor fi 4 castigatoare)


Conditii:
1. Sa ma urmariti prin GFC;
2. Sa dati like paginilor PinkBox si Anda Zelenca Makeup & Beauty;
3. Sa imi lasati un comentariu la aceasta postare cu: numele cu care ma urmariti prin GFC, numele cu care ati dat like ambelor pagini si o adresa de e-mail, ca sa va pot trimite codul de reducere in cazul in care castigati.



Important!
- concursul se incheie pe 17.06.2012;
- castigatoarea o voi alege cu ajutorul random.org;
- only for my romanian readers (sorry!).



Bafta,

Share:

0 comentarii