I'm a blondie!


As you probably noticed from the pictures...I have ombre hair again! I did the same thing as last year and I used the same products - Syoss Lighteners 12-0. The only difference was that now I did the mix in the bottle that came in the box, not in a bowl. It was so much easier! Oh, and this time I covered the hair with aluminium foil, so the product will work better. Anyway, last year it was my first experience and I was kind of scared, so...I guess you can forgive me!:)) This time I wanted to be a little more and I went higher with the product. I like it so much better now! I'm really in love and I've truly missed it, even though the ends of the hair were already 1-2 shades lighter from a product I've been using (Avon Advance Techiniques True Blonde highlight builder). I still love it and I will use it on the part between my natural hair and my new blonde hair *lol*. It will give a nice effect beacuse it looks natural.

And one more thing! Two days ago I cut my hair for the first time and I was very pleased with the result. I'm damn proud of myself!:))


Dupa cum probabil ati observat din poze...mi-am facut ombre din nou! Acelasi procedeu ca anul trecut, acealsi produs - Syoss Lighteners 12-0. Singura diferenta a fost ca acum am facut mix-ul in tub, ci nu in bol, ca data trecuta. Nici nu stiu de ce m-am complicat cu bolul anul trecut, pentru ca a fost mult mai usor asa. :)) Dar a fost prima mea experienta, mi se iarta. Atunci eram plina de emotii si oarecum speriata, acum am facut totul like a pro. :)) A! Si de data aceasta am acoperit varfurile cu staniol, pentru ca produsul sa isi faca mai bine efectul. De asemenea, am mers cu blondul mult mai sus si imi place mult mai mult asa.
Per total eu sunt indragostita de cum a iesit! Mi-a fost tare dor, desi inca aveam varfurile oarecum mai deschise de la crema nuantatoare pentru par blond de la Avon Advance Techiniques. O sa o folosesc in continuare pe partea dintre parul meu natural si parul blond, pentru ca imi place efectul ei (deschide cu 1-2 tonuri nuanta naturala a parului).

A, si inca ceva! Cu doua zile inainte m-am tuns singura. Sunt mandra de mine!:))


What do you think of the result? Do you like it?
Voi ce parere aveti de rezultat? Va place?


Kisses,

Share:

0 comentarii