May 2012 Favorites

*romanian only this time. Sorry!


Hello!


Luna aceasta a fost una mai bogata si am gasit/regasit multe produse care mi-au placut. Unele dintre produse le-ati mai vazut la favoritele lunii, iar altele sunt noi iubiri. Dar sa vedem despre ce este vorba:



Avon Glow Bronzing Pearls 
- Warm -
   Am avut vechea varianta a acestor perlute cand eram o adolescenta si tin minte cat de mult le-am adorat & cat de mult m-au tinut. Le-am aruncat pentru ca au expirat si nu reusisem sa le termin si nu pentru ca nu imi mai placeau. Noua varianta imi place si mai mult, ambalajul mi se pare mai reusit, iar produsul in sine pare mai de calitate. De asemenea, perlutele miros foarte frumos, iti e mai mare dragul sa le folosesti!


Avon Supershock Gel Eyeliners
- Blackberry & Golden Fawn - 
   Creioanele Supershock sunt absolut minunate si se ridica la inaltimea altora mult mai scumpe, cum ar fi cele de la Urban Decay sau MAC...si nu spun doar eu asta. Detin mai multe culori, dar acestea doua parca facute pe gustul meu m-au dat gata! Le-am folosit aproape zilnic. 


Flormar Pretty Compact Quartet Eyeshadow 
- P043 - 
   Am spus in repetate randuri, acest quad are cele mai bune farduri mate pe care le-am folosit vreodata! Folosesc in special fardul alb, care este foarte cremos si pigmentat si pot sa spun ca inlocuieste cu succes creionul jumbo Nyx, in nuanta Milk (ca efect de luminozitate). Nu am apucat inca sa imi cumpar si celelalte nuante, insa planuiesc sa le am pe toate (cred ca sunt 6 in total).



Max Factor 2000 Calorie Mascara
- Curved Brush - 
   Rimelurile de la Max Factor sunt si probabil vor ramane intotdeauna favoritele mele. 2000 Calorile Curved Brush nu se lasa mai prejos!



Collistar Topgloss Stick
- Granatina - 
   Am primit acest ruj de ziua mea si se atunci, il folosesc zilnic. Ador culoarea, este un rosu extrem de purtabil, iar pe langa acest aspect, desi este un ruj glossy, rezista destul de mult pe buze, miroase foarte frumos si este foarte hidratant. I want moooore!:X



Missha Perfect Cover BB Cream
- No.23 - 
    Mai are rost sa va povestesc despre obsesia mea pentru BB Cream-urile asiatice?:)) Cel de la Missha este unul din preferatele mele, iar acum ca "isi da ultimele suflari", planuiesc sa imi achizitionez varianta full-size, de 50 ml.
   Btw, stay tunned, pentru ca va urma un articol (sau filmulet) in care voi face o comparatie intre toate brand-urile de BB cream pe care le-am incercat, insa pana atunci, trebuie sa mai adaug si Skin79 & Lioele pe  lista. Dar va promit ca va merita asteptarea!



Dove Go Fresh Nourishment Body Lotion
   Nu stiu ce m-a facut sa nu detin nicio lotiune de corp Dove pana acum, desi mereu mi-au placut la nebunie. Mirosul clasic Dove si  cel Go Fresh sunt preferatele mele, insa pentru vara, am ales varianta din urma, deoarece mi se pare mai potrivita. Sunt o mare fana Dove si mereu imi vor placea produsele lor. Tot ce am incercat pana acum mi s-a parut foarte bun. 


Escada Especially EDT
Avon Little Red Dress EDP
   In ceea ce priveste parfumurile, am folosit foarte mult Little Red Dress de la Avon si Escada Especially (mai putin, deoarece nu vreau sa il termin foarte repede *lol*). Primul este un parfum dulce, dar potrivit pentru primavara/vara, deoarece nu este inecacios. Il gasesc foarte potrivit pentru daily use. Iar Escada Especially este un parfum foarte fresh, perfect pentru vara. Imi aduce oarecum aminte de Bvlgari Omnia Crystalline, care este unul din parfumurile mele preferate. Probabil de aceea il iubesc atat de mult si pe acesta de la Escada. 


What were your favorite products this month?
Care au fost produsele voastre preferate in aceasta luna?



Kisses,

Share:

0 comentarii