Gerovital - Lotiune regeneranta cu petroleum + guest reviews

 A venit si randul meu sa imi spun parerea despre acest produs. Stiu ca e cu intarziere, dar mai bine mai tarziu decat niciodata. :)
Am folosit o singura data aceasta solutie si cu restul si-a dat mama. Cantitatea nu ajunge decat pentru aproximativ 4 aplicari, deci pentru un tratament serios e nevoie de vreo 3-4 sticlute.
 Eu sincer nu am fost prea entuziasmata si nu mi-am dorit prea tare sa-l folosesc din cauza mirosului si din cauza faptului ca nu am probleme cu caderea parului. Mama in schimb are. Totusi, nu putem spune nimic concret dupa o aplicare in cazul meu si trei aplicari in cazul ei. Ea s-a descurcat bine cu mirosul, eu nu l-am prea suportat, in acele 3 ore cat l-am tinut pe cap, m-a ametit bine de tot. :(
La aplicare este foarte uleios si ma gandeam ca il voi scoate cu greu din par si ca imi va fi extrem de imbacsit in ziua urmatoare. Spre uimirea mea nu a fost asa ci din contra, la fel ca si in cazul samponului, parul mi s-a ingrasat mai greu. Cam asta e tot ce am observat eu dupa o singura folosire...alte efecte nu cred ca a avut asupra parului meu, dar nici nu prea ar avea ce, dupa o singura utilizare...

Sunt de parere ca pentru a vedea adevaratele efectele acestui produs, este necesar un tratament pe o perioada de o luna-doua. Si sunt sigura ca functioneaza. De ce? Pentru ca am mai folosit produsul acesta cand aveam vreo 14 ani. Dupa o dieta drastica a inceput sa imi pice parul intr-o veselie si acest produs m-a salvat. Nu mai tin minte daca era de la Gerovital, dar sunt aproape sigura, deoarece ambalajul era identic. Stiu ca pe atunci mirosul era si mai ingrozitor si ca uram sa imi dau pe cap cu el. Totusi, parul meu s-a regenerat si a fost bine dupa aceea. Daca intr-adevar aveti probeleme cu caderea parului, eu va recomand acest produs cu drag, dar sa nu uitati, o sticluta nu va fi de ajuns!

De asemenea, am primit si review-urile fetelor carora le-am trimis mostre. Sa vedem ce ne spun si ele. :)

Kit de tratament pentru regenerarea parului:
Gabriela P. - imi plac foarte mult, imi lasa parul matasos si usor de pieptanat. Le voi cumpara cu siguranta;

Simona B. - imi plac ca se transforma in pasta fata de alte fiole care curg sunt ca apa, dupa clatire se vede ca parul este mai stralucitor si pare mai sanatos ,foarte usor de coafat si radacina capului e curata;

Bianca L. - mostrele pentru par de la Gerovital mi s-au parut bune, dupa ce le-am folosit mi-au lasat un par moale la atingere, insa nu mai mult ca de obicei; sunt convinsa ca pentru a avea rezultate trebuie sa fie folosite cu regularitate.

Dia D. - am folosit cele doua fiole de ser pentru par de la Gerovital, din pacate n-am apucat sa-mi dau seama si sa observ vreo diferenta asupra parului meu, decat faptul ca odata aplicat amestecul mi-am simtit parul instantaneu mai moale, ca atunci cand aplic un balsam. S-a descurcat mai repede si am putut sa-l clatesc cu mai multa usurinta, pentru ca mainile alunecau mai bine si puteam sa trec degetele prin par. Mi-a placut mirosul, unul lejer si discret, desi initial ma asteptam sa miroasa a ceva chimic urat, mai ales pentru ca erau fiole cu seruri, dar din fericire nu a fost asa. Sunt convinsa ca folosite regulat aceste seruri si impreuna cu intreaga gama pentru tratament vor avea un efect pozitiv vizibil asupra parului.


Crema Hidratanta Aslavital

Bianca L. - nu am fost foarte incantata de crema Aslavital, sincer. Desi e o crema hidrantanta, dupa ce am aplicat-o, tenul s-a pastrat hidratat pentru cateva minute, insa dupa aceea, mi s-a parut mai uscat ca de obicei. Nu este potrivita pentru un ten gras, precum al meu. De asemenea, are un miros care nu este foarte placut.

Dia D. - am incercat si crema de la Aslavital. Poate singurul lucru care l-as schimba la crema asta este mirosul ei care pe mine nu prea m-a impresionat atat de mult. Pentru o crema care se vrea a fi de fata consider ca exista numeroase arome/parfumuri care ar completa-o si ar indemna femeile s-o foloseasca cu mai multa placere. Ce mi-a placut este textura sa usoara si maleabila care odata aplicata pe fata se intinde rapid, usor si fara sa se vada urme. O consider o crema putin cam grasa pentru a fi folosita pe timp de zi, cel putin tenul meu lucea considerabil dupa cateva minute de masaj si pana s-a absorbit, iar pentru mine aceasta crema este ideal sa fie folosita seara si chiar insotita de un masaj mai atent si indelungat.

Gabriela P. - imi place, este hidratanta, lasa pielea fina, are un miros nici placut, nici deranjant. Intra destul de repede in piele, e potrivita ca si crema de zi si ca baza, inaintea aplicarii fondului de ten. O voi cumpara cu urmatoarea ocazie, mi se pare un produs bun.


Crema cu efect de lifting - Gerovital H3 Evolution

Gabi P. - Crema Gerovital H3 Evolution - nu intra repede in piele, ceea ce este foarte bine la o crema care promite a fi hidratanta. Lasa pielea fina, dar as folosi-o mai degraba seara. Nu am ce sa-i reprosez. Si ce imi mai place foarte mult, este ca are factor de protectie, esential la o crema buna. 
Gabriela Paraschiv: Probabil dupa ce voi implini 30 de ani, va fi printre preferatele mele.

Parerea mea - nu exista, pentru ca nu le-am incercat, am impartit toate mostrele. Dar exista parerea mamei mele. :) E innebunita dupa ambele creme, mi-a spus ca i-au placut foarte mult amandoua, in special Gerovital H3 Evolution, pentru ca este mai potrivita varstei ei. Mi-a spus ca ii place faptul ca intra repede in piele si ca nu ii lasa senzatia de piele grasa. Si ea are tenul gras, la fel ca si mine...
Cand va termina cremele pe care le are, ii voi cumpara una, sa ii fac o bucurie. :)


Crema contur pentru ochi Aslavital
 La acesta crema nu am primit nici un review, dar imi voi spune eu parerea, pentru ca e singura pe care am apucat sa o incerc. Imi place ca e hidratanta, nu intra foarte usor in piele, trebuie masat un pic (lucru care nu ma deranjeaza, fiind vorba despre o crema de ochi). Ceea ce m-a deranjat cel mai mult la ea e mirosul. Nu mi-a placut deloc, este chiar deranjant. Daca avea un miros mai placut (sau niciun miros), chiar as fi cumparat-o. Totusi, poate o sa trec peste chestia cu mirosul si o voi cumpara pentru ca imi place efectul.

Servetele intime Biogenya

Gabriela P. - e ok, isi face treaba ca si alte servetele intime, ce ma deranjeaza este parfumul care aduce cu cel de trandafiri…mi-ar fi placut sa aiba un miros discret.

Parerea mea - pe mine nu m-a deranjat absolut deloc mirosul, mi s-a parut un produs bun si delicat, nu l-am vazut inca prin magazine, dar daca il voi vedea imi voi cumpara un pachet. Din pacate nu stiu cat costa.


 Cam atat despre aceste produse. Cu aceasta postare am terminat review-urile la campania Word of Mouth (desi sunt intarziata). A fost o adevarata placere pentru mine sa pot incerca produse romanesti, care de altfel, mi s-au parut si foarte bune. Samponul, masca de par si serul temoprotector sigur le voi mai recumpara, deci am descoperit produse calitative, pe care probabil nu m-as fi gandit sa le incerc daca nu as fi avut aceasta oportunitate. Le multumesc celor de la Farmec si celor de la Trender pe aceasta cale.
De asemenea, le multumesc si fetelor inca o data pentru mini-review-urile lor.

Sper sa fie utila si pentru voi aceasta postare. 

Hugs & Kisses,
Anda.

Share:

15 comentarii

  1. Interesanta crema pentru ochi, daca spui ca are efect, dar sper sa nu fie antirid. Probabil o voi incerca dupa ce mi se termina pe cea de la Cosmetic Plant. :D
    Te pup!

    ReplyDelete
  2. Eu am o probleme cu, caderea parului de o luna si imi cade calumea mai ales dupa ce ma spal pe cap ,ma bate gandul sa iau Omega 3 ulei de peste dar pana atunci cred ca o sa mai folosesc uleiul de ricin ca mi'a placut cum arata si se simtea parul meu cand il foloseam.

    ReplyDelete
  3. Felicitări! Ai realizat un review foarte complex :)
    Îţi doresc un păr sănătos şi fericit cu gama Gerovital Plant Tratament.

    ReplyDelete
  4. Dia - m-am uitat si eu mai bine si mostra mea intr-adevar era antirid, deci nu e pt noi. Dar poate au si normala, hidratanta.
    pup.

    ReplyDelete
  5. Bianca - in incercat tratamentul de la Gerovital?

    ReplyDelete
  6. trenderita Cristina - multumesc mult, de asta am si intarziat atat, am vrut sa strang mai multe pareri si nu am reusit sa postez in timp util. :)
    pupici!

    ReplyDelete
  7. Draga Anda,

    In legatura cu review-ul despre samponul cu Petroleum.. Am avut unele probleme, nu f mari e adevarat, cu caderea parului. Ideal a fost in cazul meu samponul PETROL HAHN Prevention Chute. Este la un pret acceptabil, dar pentru a obtine un efect trebuie utilizat de multe ori.
    De atunci il folosesc mereu. Excelent! Iar mirosul este ok.

    Propun si o masca naturala pentru par : in loc de sampon, se poate folosi un ou cu care se curata parul. Apoi, in apa pentru clatire, se adauga lamaie, pentru un miros placut.

    Te pup, ai un blog extrem d relaxant, adik eu ma relaxez f tare knd il citesc.

    ReplyDelete
  8. you answer everyone else but me :))

    ReplyDelete
  9. mon_sax2 - doamne fereste, cum sa nu-ti raspund!:) Pur si simplu nu pot sta tot timpul la calculator si cand sunt plecata mai aprob comenatariile de pe telefon, dar raspund la ele cand ajung acasa. :)

    Eu deocamdata nu am probleme de genul, dar iti multumesc pentru sfaturi, o sa ii transmit mamei despre produsele respective si despre reteta homemade.
    Multumesc mult, ma bucur ca iti place blogul!:*:*
    Te pup.

    ReplyDelete
  10. Special K - tnx, ma bucur ca ti-a placut. :*

    ReplyDelete
  11. great products thanks for sharing xxxxx

    ReplyDelete
  12. Anda, ai cel mai mare review despre Gerovital pe care l-am vazut. Pentru comenzi te invit pe tine si pe readeri tai de peste hotare pe Gerovital Romania. Cele mai bune preturi pentru comenzile in Europa si SUA.

    ReplyDelete
  13. Gerovital Romania - multumesc, inseamna mult pentru mine faptul ca mi-ati apreciat articolul. Imi pare rau ca nu l-am putut posta in timp util. :)

    ReplyDelete