Gerovital - Week 3 - Serul hidratant termoprotector

Hello!

A venit momentul unui nou review Gerovital si anume pentru serul hidratant termoprotector - preferatul meu, impreuna cu samponul.

Vreau sa va povestesc ca saptamana aceasta mi-am batut recordul cu ajutorul samponului. Parul meu a rezistat 4 zile si abia in ultima zi a fost cu adevarat nevoie sa il spal. Sunt EXTREM  de incantata, este un lucru foarte important pentru mine. Din aceasta cauza astept cu nerabdare samponul pentru par gras care urmeaza sa apara, probabil o sa fie si mai bun pentru parul meu, daca nu, revin la asta.

Dar sa revenim la oile noastre, astazi am spus ca va vorbesc despre serul termoportector:
   Am multe produse de genul, dar acesta e de departe preferatul meu. Daca samponul imi lasa parul aspru, acest produs salveaza tot (impreuna cu masca, sau nu) si mi-l lasa extrem de moale si placut la atingere si ultra mega simplu de pieptanat. Deja am folosit jumatate din el, desi de obicei genul asta de produse ma tineau mult mai mult. Pretul mi se pare mai mult decat avantajos - aproximativ 12 lei - so, de indata ce il termin imi cumpar altul because I love it.

Sunt extrem de fericita ca am avut ocazia sa incerc  produsele astea, mi se par foarte bune sincer si ma incanta faptul ca sunt cat de cat naturale, fata de altele de pe piata.

Desi samponul de ex. are doar 125 ml (foarte mic!), o sa il reachizitionez de fiecare data, pentru ca parului meu ii merge bine cu el. Dupa aproape o luna de cand le folosesc pot sa spun ca am observat ca parul meu arata mai sanatos si nu mai este asa de uscat si de tocit la varfuri. Dar dupa cum am mai spus si in postarea anterioara, tot nu scapa de foarfeca. Mai reduc un centimetru, dar tot il tund. :)

Saptamana viitoare o sa incerc sa revin cu un review despre lotiunea cu petroleum , o sa ne dam si eu si mama, apoi ne vom da cu parerea amandoua. :D
Iar apoi voi reveni cu review-urile fetelor despre mostrele primite.

Voi ce parerea aveti despre serul hidratant-termoprotector, l-ati incercat?

Va pupacesc dulce si va doresc o zi minunata,
Anda.

Share:

31 comentarii

  1. se pare ca ai castigat ceva pe facebook :-p

    ReplyDelete
  2. unika - acuma am vazut si eu! Sunt in extaz!:))

    ReplyDelete
  3. Eu il folosesc de aproximativ o saptamana. Sunt foooarte multumita de el. Imi lasa parul moale si am observat ca nu se ingrasa asa repede.Ma gandesc sa-mi iau toata gama de la Gerovital.

    ReplyDelete
  4. Acest ser vad ca e termoprotector care contine si panthenol si keratina e bun daca ma dau cu el dupa ce fac baie...sau nah cum se da ca n'am citit prospectul si las o ora 2 ca eu cam asa las sa se usuce parul bine si dupa sa ma fac cu placa?Protejeaza ceva?Si mai vreau sa stiu daca il si trateaza de ex ca eu am si parul vopsit plus ca ma mai fac si cu placa nu foarte des da nici foarte rar;)) Spune'mi exact la ce ajuta.Ms mult:*

    ReplyDelete
  5. Felicitari Anda pentru concurs,sa folosesti produsele cu placere :)
    Am cautat si eu serul de la Gerovital,nu l-am gasit si m-am ales cu Syoss (23ron-250ml)
    Dar nu ma las pana nu il gasesc,trebuie sa il am si pe acesta.

    Pupici:*

    ReplyDelete
  6. @ onutza_24 - nu o sa iti para rau, cel putin samponul e musai sa il iei!:))
    pup!:*

    ReplyDelete
  7. Ariana - acest produs se foloseste pentru a proteja parul de sursele de caldura: uscator de par, placa, ondulator, etc.
    Ma gandesc ca te ajuta si daca iti intinzi parul dupa doua ore, ca doar produsul ramane in par.
    Nu are specificatii in legatura cu parul vopsit.
    Pup.

    ReplyDelete
  8. Mi-am luat si eu serul si-mi place :D cum mi se terminta samponul pe care-l am acum, il incerc pe cel de la gerovital :D

    pup!:*

    ReplyDelete
  9. @ Rotsin - mersi, sunt super happy pentur ca imi plac mult produsele lor!:D
    Il am si pe cel de la Syoss, dar il prefer pe asta. :D

    ReplyDelete
  10. @ Special K - ma bucur ca iti place si tie, eu sunt incantata de ele. In special de ser si de sampon, trebuie sa-l incerci, ca tot ziceai ca ti se degradeaza parul parca prea usor.
    :D
    Eu m-am indragostit de el si desi e asa mic (deloc practic) o sa il cumpar mereu, chiar daca o sa am si alte sampoane pe langa.
    As vrea sa incerc si Syoss.:)

    ReplyDelete
  11. am mai citit review despre acest produs si sunt super excited si o sa mi`l iau.. mi`am luat Syoss dar eu sincer nu vad nicio diferenta..

    ReplyDelete
  12. E bine ca te impaci si cu samponul.Eu de ex nu mai cred in astea din comert neam:| nu ca as fi fitoasa ci pretentioasa,cu totul altceva:) folosesc sampon si masca din saloanele profesionale si ma impac foarte bine cu ele.Imi face cu ochiul acest ser...si totusi am o retinere mii ca dau banii aiurea.Nu am parul foarte degradat dar il vopsesc si il fac cu placa si vreau sa'l ajut sa il repar...nu sa il deteriorez si mai tare.cu toate ca masca ma ajuta mult,dar mai vreau un ajutator.Ms oricum de info:*

    ReplyDelete
  13. Si eu l-am cumparat dupa ce am citit mai multe review-uri, momentan l-am folosit de doua ori asa ca nu am o idee foarte clara.
    Prima impresie e buna, varfurile nu se aspresc de la perie.

    ReplyDelete
  14. Nu l-am incercat, dar aud foarte multe lucruri bune:)si daca si tu l-ai descris pozitiv, atunci am un motiv bun sa-l cumpar:)

    Pup Anda:*

    ReplyDelete
  15. @ Miuri - nici mie nu mi s-a parut prea deosebit Syoss. Sper sa-ti placa asta. Mie mi se pare superrrr.

    ReplyDelete
  16. @ Sadie - da, pai cam asta e efectul, lasa parul moale si hidratat, inclusiv la varfuri, le da un aspect frumos.

    ReplyDelete
  17. @ Alexxa - sa-mi spui cum ti se pare daca il iei. puuuup!:*

    ReplyDelete
  18. Da, e fain iar mie mi se pare ca ajuta si la mentinerea coafurii. Eu il aranjez cu peria rotativa si mi se pare ca e mai disciplinat asa, nu mai ies la fel de multe fire "din formatie".

    ReplyDelete
  19. eu mi-am luat serul pt varfuri, asta termoprotector nu. dar suna bine la tine. totusi, eu sunt blonda decolorata...sa vedem.. :) sunt curioasa de produsul cu petrol :)

    ReplyDelete
  20. review-ul asta a picat fix la tanc, chiar eram in cautare de un heat protector si nu stiam incotro sa ma indrept.
    mersi anda, keep doing the good work!

    ReplyDelete
  21. Sadie - eu n-am observat inca asta, dar poate asa este. Mie imi place ca il simt asa de moaleeee. :D

    ReplyDelete
  22. Siginutz - o sa incerc sa va spun cate ceva despre cel cu petrol, desi dupa o singura aplicare, nu stiu cate efecte o sa vad. :D

    ReplyDelete
  23. katalyina - ma bucur ca te-am putut ajuta. :D
    Sper sa ti-l placa si tie la fel de mult ca mie.
    pup.

    ReplyDelete
  24. Mai toate produsele sub numele de Schwartzkopf, aici incluzand si Syoss, ce ajung pe piata romaneasca sunt ca niste glume proaste fata de omoloagele lor nemtesti.Ca si cum Farmec ar trimite niste rebuturi la export.How wrong is that?

    ReplyDelete
  25. Cyanilla Latte - cam ai tu dreptate. Din pacate multe produse ajung asa la noi. Iar in alte tari sunt de 1000 de ori mai calitative.
    Cred ca tine si de tara unde sunt fabricate...nu stiu ce sa zic...:(

    ReplyDelete
  26. Azi l-am achizitionat si eu (nici nu vazusem ca ai facut review la el), vrand sa-l folosesc mai degraba ca un ser pentru netezirea parului. Mi-a lasat parul destul de moale dupa prima aplicare, mai ales ca eu sunt blonda decolorata+vopsita si de multe ori zici ca am paie in loc de par, deci wooow :D

    ReplyDelete
  27. Alexandra - sper sa-ti mearga bine cu el. :)
    pusi!:*

    ReplyDelete
  28. folosesc de la gerovital lotiunea cu petrol serul pt varfuri si serul termoprotector....sunt foarte bune!

    ReplyDelete
  29. Mersi mult de review :* cautam de ceva timp un ser termoprotector bun si nu stiam intre care sa ma decid ori asta de la gerovital, ori syoss, dar dupa ce am citit review-ul tau am zis sa incerc gerovital :D si ma bucur foarte mult pentru ca imi place efectul care il are.
    Parul meu este foarte des si oleaca ondulat si imi place ca il lasa asa moale si ii da o forma faina, niste onduleuri usoare si naturale.. iar cand il indrept cu peria si feonul sau folosesc placa simt ca il protejeaza :)
    Mc mult ;))

    ReplyDelete
  30. Anonim - ma bucur ca iti plac. :)

    ReplyDelete
  31. Mad@ - cu placere, ma bucur ca ti-a fost de ajutor. Si spray-ul meu este pe terminate, mi-a placut super mult si o sa-l cumpar din nou.

    ReplyDelete