10 minutes make-up: Bright Colors

Hello ladies,

Cred ca v-am plictisit deja cu machiajele mele neutrals, nu-i asa? Din acest motiv am decis ca pentru astazi sa va prezint un machiaj care cu siguranta nu se prea potriveste cu acest anotimp rece, insa care ne aduce un strop de caldura in suflete si cel putin pe mine, ma face sa fiu nerabdatoare sa vina primavara, anotimpul meu preferat!♥

Look-ul este foarte simplu de facut, veti vedea mai jos si este mult mai purtabil pe timpul zilei daca renuntati la genele false. Insa daca vreti ceva putin mai dramatic, chiar vi le recomand, o sa schimbe complet machiajul. Eu am adaugat si lentile de contact, ca sa fac totul si mai fun...si chiar imi place efectul! De asemenea, puteti sa adaugati si tus, insa eu am preferat sa il las asa. :)

Sper sa va placa!










Products used / Produse folosite:

Eyes / Ochi:

- Elf Eyelid primer;
- Nyx Jumbo pencil - Milk;
- Astor Collector eyeshadow palette;
- Avon Mega Impact gel eyeliner - Cobalt;
- L'oreal Millions de Cils Mascara - Black;
- Lentile de contact Sugar Gray (gray contact lenses).


Face / Fata:
- Vichy Dermablend foundation (35 Sand) + Nyx Natural & Longlasting foundation (Natural beige);
- Avon Anew face powder - Soft Beige;
- Elf Studio - Cool Bronzer;
- Deborah Milano Natural Effect Blush - 02 Rose.


Lips / Buze:
Farmasi Maxi Rouge Lipstick - 05



Kisses,

Share:

0 comentarii